Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,55 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,44
Pirkt
Identifikators:240031
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2007.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par uzņēmumu    4
2.  Personāls    7
2. 1.  SIA „Hotel Rīga” struktūra    7
2. 2.  Darbinieku atlase, pieņemšana darbā    8
2. 3.  Iekšējās kārtības noteikumi    9
2. 4.  Instruktāžas un apmācība, darba aizsardzības un higiēnas noteikumi    10
3.  Vadības darba plānošana    13
3. 1.  Vadības darba plānošana un organizēšana    13
3. 2.  Komunikācija starp dienestiem, ražošanas dinamika, darba ražīgums    13
4.  Kvalitātes standarti uzņēmumā    15
4. 1.  ĒU rokasgrāmata, līgumu slēgšana ar pakalpojumu sniedzējiem    15
4. 2.  Kvalitātes rokasgrāmata viesnīcā    16
4. 3.  Ataujas apmeklētāju viedokļu noteikšanai    17
5.  Mārketinga pasākumi    18
5. 1.  Reklāma    18
5. 2.  Sabiedriskās attiecības    19
6.  Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām    20
7.  Finanšu vadība    21
8.  Individuālais uzdevums    23
8. 1.  Aptaujas anketas uzņēmuma vadītājai    23
8. 2.  Aptaujas anketas uzņēmuma darbiniekiem    23
8. 3.  Aptaujas anketas tūristiem    24
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
Darba fragmentsAizvērt

Prakses mērķis – nostiprināt iegūtās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskā iemaņas.
Prakse uzdevumi:
apgūt ēdināšanas, viesnīcu vadību un darba organizāciju;
iespēju robežās veikt atsevišķas vadības izpildfunkcijas;
analizēt uzņēmuma vadības darbu.
Prakses atskaite sadalīta 7 daļās ar apakšnodaļām:
1.nodaļa sniedz vispārējas ziņas par uzņēmumu – raksturojumu, vietu skaitu, sniegtajiem pakalpojumiem, mērķa grupu u. C.;
2.nodaļā aprakstīts personāls – organizatoriskās struktūras, darbinieku atlase, darba aizsardzības un higiēnas noteikumi, iekšējās kārtības noteikumi, instruktāžas un apmācība;
3.nodaļa ir par vadības darba plānošanu un organizēšanu, ražošanas potenciālu un dinamiku, plānošanas periodiem, to izvērtējumu, atzinībām un sodiem;
4.nodaļā ir aprakstīti kvalitātes standarti uzņēmumā – tehniskā dokumentācija, paškontroles rokasgrāmata, līgumu slēgšana ar pakalpojumu sniedzējiem, kvalitātes rokasgrāmata, aptaujas apmeklētāju viedokļa noskaidrošanai;
5.nodaļa ir par mārketinga pasākumiem – reklāmu un sabiedriskajām attiecībām;
6.nodaļā ir par sadarbību ar citiem uzņēmumiem;
7.nodaļā ir aprakstīta finansu vadība – mainīgās un fiksētās izmaksas, cenu kalkulācijas, cenu ietekmes faktori, atlaižu veidi;
8.nodaļa ir individuālais darbs – anketu izvērtēšana par svešvalodu zināšanu līmeni un kvalifikāciju uzņēmumā pēc to izdalīšanas un apkopošanas.
Darba beigās ir izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vadības prakse uzņēmumā "Hotel Rīga"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/240031

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties