Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:154040
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses mērķis un darba uzdevumi    4
1.1.  Prakses mērķis    4
1.2.  Prakses uzdevumi    4
2.  Uzņēmuma atrašanās vieta un tās raksturojums    5
2.1.  Uzņēmuma produkts, kvalitāte, cenas    5
2.2.  Uzņēmuma stratēģija, darbība mārketingā    7
2.3.  Komercdarbības raksturojums    10
2.4.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra, vadība un personāls    13
3.  Praktikanta darba raksturojums uzņēmumā    15
  Secinājumi    16
  Priekšlikumi    17
Darba fragmentsAizvērt

Prakses mērķis un darba uzdevumi

Lai veiksmīgāk tiktu apgūtas teorētiskās zināšanas praksē ir jāapzinās izvirzītais mērķis - kāpēc vispār kaut kas tiek darīts un kā šo mērķi sasniegt. Lai to izpildītu veiksmīgi ir doti konkrēti prakses uzdevumi, pēc kuriem, tad arī students vadās, lai veiksmīgi varētu rakstīt atskaiti par paveikto un iegūto konkrētā prakses uzņēmumā.

Prakses mērķis

Dot iespēju studentiem iegūt ekonomisko kompetenci un apgūt praktisko iemaņu kopu, kas nepieciešama tūrisma un atpūtas uzņēmuma vadītājam saimnieciskajā, pārvaldes un sociālajā virzienā, apgūstot mūsdienīgas vadības metodes, daudzpusīgus mārketinga paņēmienus, uzņēmējdarbības finansiālā līdzsvara principus, uzņēmuma darbības tiesiskos aspektus, iegūt materiālus diplomdarbam.

Prakses uzdevumi
Izvēloties prakses vietu, praktikantam ir jārod iespēja to saistīt ar prakses uzdevumiem un tie ir šādi:
Iepazīties ar konkrēta tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbības procesu kopumā;
Iepazīties ar nepieciešamajiem materiāliem, lai varētu novērtēt uzņēmuma komercdarbību, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai;
Novērtēt uzņēmuma darbību mārketingā un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai;
Novērtēt uzņēmuma vadību, personāla vadību un motivēšanu, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma vadības uzlabošanai.
Iegūt nepieciešamo informāciju diplomdarba izstrādei (ja par dilpomdarba objektu izvēlēts konkrētais uzņēmums).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīca „Domina Inn Riga””.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/154040

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties