Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:676087
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu klasifikācija    5
2.  Viesnīcas produkts    9
2.1.  Pamatprodukts    9
2.2.  Līdzsekojošais produkts    10
2.3.  Papildus produkts    11
2.4.  Atmosfēra jeb fiziskā vide    12
2.5.  Viesnīcas produkta cenas    12
3.  Personāla loma viesnīcas pakalpojumu nodrošināšana    14
4.  Daugavpils naktsmītņu piedāvājums    16
4.1  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” produkta raksturojums    17
4.1.1.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” pamatprodukts    19
4.1.2.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” līdzsekojošais un papildus produkts    21
4.1.3.  Personāla loma viesnīcas „Park Hotel Latgola” pakalpojumu nodrošināšana    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Daugavpilī viesnīcu pakalpojumu piedāvājuma tirgus ir ļoti mazs. Ievērojamākās viesnīcas ir “Park Hotel Latgola“ un “Hotel Dinaburg“.
2. Viesnīca „Park Hotel Latgola” ir izplatīta atpūtas un izklaides vieta.
3. „Park Hotel Latgola” piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir ļoti pieprasīti viesnīcas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū.
4. Pēs autora domām, viesnīca pilnībā atbilst 3* , kuras tika piešķirtas jau iepriekš, jo pašlaik viesnīca nav sertificēta.
5. Numuru cenas svārstās no 25 līdz 300 latiem un ir pilnība pieejamas dažāda ienākuma līmeņa klientiem.
6. Darbinieki vienmēr ar prieku sniedz nepieciešamo informāciju un ir ieinteresēti klienta vēlmju apmierināšanā.
7. Kā autorei izdevās uzzināt, lielākā daļa atsauksmju par personālu ir pozitīvas.
8. Tā kā viesnīcas numuri ne vienmēr ir pilnībā noslogoti, papildus peļņa tiek gūta no: bara, restorāna, konferenču zāles, tūrisma nodaļas u.c.
9. Viesnīcas mīnuss – laba skaņu akustika. Skaļi trokšņi nonāk līdz pat 7. viesnīcas stāvam.
10. Restorāns „PLAZA” piedāva labu ēdienu sortimentu.
11. Lai piesaistītu klientus, restorānā tiek rīkoti tematiskie vakari, ir atvērta biljarda skola, pastavīgi parādās speciālie piedāvājumi, atlaides uz numuriem un pakalpojumiem.
12. Daži viesnīcas “Park Hotel Latgola” pakalpojumi ,piemēram, sauna un burbuļvanna, biežāk tiek izmantoti vietējo iedzīvotāju vidū, nekā viesnīcas viesu.
13. Viesnīcu „Park Hotel Latgola” var nosaukt par vislabāko naktsmītni un atpūtas vietu Daugavpilī.

Priekšlikumi
Autore uzskata, ka viesnīcai ir nepieciešams iegūt sertifikātu, lai paaugstinātu prestižu, reklāmu un tādejādi piesaistītu klientus.
Viesnīcā ir arī jāuzbūvē SPA centru (Daugavpilī nav nevienas viesnīcas, kura piedāvātu šādu pakalpojumu), kas palielinātu viesnīcas apmeklējamību. Tas arī piesaistītu lielu vietējo iedzīvotāju un ārzemju tūristu skaitu.
Pēc liela tūristu un klientu skaita piesaistes, pakāpeniski varētu sasniegt 4* līmeni – modernizējot aprīkojumu un numuru interjeru. Bez šaubām, 4* viesnīca latgales novadā būtu ārpus konkurences un varētu tikai palielināt savus ienākumus. Turklāt viesnīcās Par Hotel Latgola klienti bieži vien ir slaveni sportisti, mākslinieki, valdības locekļi u.c. , kurus vēl vairāk ieinteresēs 4* viesnīcas produkts. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties