Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:680540
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  1.Uzņēmuma darbibas iekšējās un ārējās vides teorētiskais pamatojums    5
  2.viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” raksturojums un iekšējās vides analīze    9
  3.viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” ārējā vide    16
  4.viensīcas „Maritim Park Hotel Rīga” SVID analīze un attīstības iespējas    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantoto avotu un literatūras raraksts    24
  Pielikums    26
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Viesnīca „Maritim Park Hotel Rīga” ir 4 zvaigžņu viesnīca, kura ir Latvijas Viesnīcu un Restorānu asociācija locekle.
2. Neskatoties uz viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” mīnusiem, tas ir stabils uzņēmums, kurš noteikti turpinās savu darbību arī turpmākos gadus, taču tā ir vienīgā starptautiskās viesnīcu ķēdes Maritim viesnīca Rīgā.
3. Viesnīcai „Maritim Park Hotel Rīga” ir slikta atrašanās vieta, kuras dēļ, tā zaudē klientus, kuri vēlas uzreiz dzīvot Vecrīgā.
4. Viesnīcai ir vāja reklāma, lai arī visa pieejamā informācija ir interneta vietnē „booking.com”, viesnīca spētu iegūt vairāk klientu, ja tā tiktu reklamēta spēcīgāk.
5. Viesnīcas „Maritim Park Hotel” inventārs ir nolietojies un novecojis. Dažviet ir redzami vairāki bojājumi, tehnika kā rati nestrādā tai paredzētajiem mērķiem, jo tiem ir bojāti riteņi.
6. Lasot atsauksmes, tika secināts, ka pret viesiem neizturas pietiekami laipni. Bieži vien viesi ir neapmierināti ar apkalpojošo personālu, kurš šķiet drūms un nemotivēts.
7. Viesnīcai „Maritim Park Hotel Rīga” ir zems noslogojums ziemas mēnešos, bet augsts noslogojums tikai vasaras mēnešos.
8. Viesnīcai ir vienas no Latvijā lielākajām konferenču zālēm, kuras tiek nepārtraukti noslogotas ar banketiem, konferencēm, izstādēm.
9. Lielākais viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” ieņēmumu avots ir tieši restorāns, kas sastāda 49% no visiem viesnīcas ieņēmumiem – 1.7 milj.

Priekšlikumi:
1. Izveidojot jaunas frančizes, Rīga spētu iegūt jaunus tūristus, īpaši no Vācijas. Tās sliktā atrašanās vieta pat netraucētu.
2. Ieviešot jaunus pakalpojumus, kā apmaksātu transportu uz Vecrīgu, viesnīca spētu sev nodrošināt patstāvīgus klientus.
3. Izveidojot vairākus un kvalitatīvākus reklāmas bukletus, tos izvietot TIC uzņēmumus, kur ieceļojošie tūristi apgrozās visai bieži. Slēdzot sadarbību ar „AirBaltic”, uzņēmums spētu reklāmas izvietot arī lidmašīnās.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1337805
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas "Maritim Park Hotel Rīga" iekšējās un ārējās vides analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/680540

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties