Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,88 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,61
Pirkt
Identifikators:836022
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kvalifikācijas prakses mērķis    4
  Kvalifikācijas prakses uzdevumi    4
1.  Drošības tehnikas noteikumi    5
2.  Uzņēmums un tā saimnieciskā darbība    7
2.1.  Uzņēmuma vēsture    7
2.2.  Darbības galvenie mērķi un galvenās aktivitātes    7
3.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    9
4.  Uzņēmuma viesu apmierinātības līmeņa noteikšana    11
5.  Prakses laikā veiktā darba apraksts    13
5.1.  Viesnīcas struktūra    13
5.2.  Viesnīcas saimnieciskais dienests    15
5.3.  Mēbeļu faktūras, to tīrīšana un kopšana    15
5.4.  Grīdu segumi to tīrīšana un kopšana    15
5.5.  Profesionālie tīrīšanas līdzekļi    16
5.5.1.  Kokam    16
5.5.2.  Metālam    16
5.5.3.  Stiklam    16
5.5.4.  Keramikai    16
5.5.5.  Plastikātam    16
5.5.6.  Specifiskie traipu tīrītāji    16
5.5.7.  Gaisa atsvaidzinātāji    17
5.6.  Profesionālais tīrīšanas aprīkojums    17
5.7.  Viesu numuriņu uzkopšana    18
5.8.  Viesnīcā izmantojamās veļas aprūpe    21
5.9.  Darbs viesu uzņemšanas dienestā    22
5.9.1.  Darbs ar viesnīcas uzņemšanas dienesta tehnisko aprīkojumu    22
5.9.2.  Viesu pirms ierašanās cikls un viesu numuru rezervēšanas veidi    22
5.9.3.  Telefonsarunu prasme    23
5.9.4.  Dienestā izmantojamās datorprogrammas    23
5.9.5.  Viesu pieteikumi, to reģistrēšana    25
5.9.6.  Rezervācijas apstiprinājumi    26
5.9.7.  Rezervācijas atteikumi    26
5.9.8.  Viesu uzņemšana viesnīcā    26
5.9.9.  Viesu piereģistrēšana viesnīcā    26
5.9.10.  Viesu istabas statusa noteikšana    26
5.9.11.  Viesu istabas cenas noteikšana    27
5.9.12.  Speciālo vēlmju uzklausīšana un realizēšana    27
5.9.13.  Viesu istabas pārdošana bez iepriekšēja pieteikuma    27
5.9.14.  Informācijas sniegšana viesiem    27
5.9.15.  Viesnīcas reklamēšana    29
5.10.  Uzņemšanas dienesta sadarbība ar citiem viesnīcas dienestiem    30
5.11.  Norēķinu veidi, to apstrāde    30
5.12.  Viesu aizbraukšanas cikls    31
5.12.1.  Viesu atrasto un pazaudēto mantu uzskaite    31
5.12.2.  Viesu sūdzību un ieteikumu uzklausīšana un analizēšana    31
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    34
  Izmantoto avotu saraksts    35
Darba fragmentsAizvērt

Laika posmā no 5. jūlija līdz 22.oktobrim veicu kvalifikācijas praksi Sociālās Integrācijas Valsts aģentūras (turpmāk tekstā SIVA) viesnīcas korpusā – Jūrmalā, Jaundubultu prospektā 71 un atsevišķajās kotedžās, kuras atrodas Jaundubultu prospektā 59.
Abas šīs vietas atrodas netālu no jūras un tās ir vienas no iecienītākajām atpūtas iestādēm Jūrmalā. Cilvēki šeit uzlabo savu veselību gan atpūšoties pie jūras, gan izmantojot plašās rehabilitācijas iespējas ko šeit piedāvā.
Viesnīcas numuri ir iekārtoti dažādām gaumēm - pieejami vienvietīgi, divvietīgi, divistabu numuri, kā arī speciāli pielāgoti numuri cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. 
Viesnīcas galvenajā korpusā, atrodas 102 divvietīgi numuri (62 no tiem renovēti 2010 gadā), 13 vienvietīgi numuri, 12 divistabu divvietīgie numuri, 2 ģimenes numuri un 7 numuri cilvēkiem ar invaliditāti. Vairums numuru ir ar skatu uz priežu mežu, un tajos ir viena vai divas gultas, WC, dušas telpa, visos numuros ir arī televizors. Divistabu numuros ir viena divvietīga vai divas vienvietīgas gultas, televizors, WC, vannas istaba. Ģimenes numuros ir viena divvietīga un viena divstāvu gulta, rakstāmgalds, kumode, televizors un dušas telpa. Bet Dubultu prospektā 59 atrodas 6 trīsstāvu kotedžas ar 24 divvietīgiem numuriem un 12 četrvietīgiem numuriem. Divvietīgie numuri ir aprīkoti ar vienu vai divām gultām, dušas telpu, televizoru, 12 numuros ir virtuve. Četrvietīgajos numuros ir divas guļamistabas ar vienu vai divām gultām, dzīvojamā istaba, virtuve [7].
SIVA ir Labklājības ministrijas pakļautības uzņēmums un tā viens no galvenajiem uzdevumiem ir sniegt sociālo rehabilitāciju. Aģentūras mērķa grupa ir cilvēki ar invaliditāti, politiski represētie, Černobiļas AES avārijas seku likvidatori, karavīri, kas pilda savu misiju Afganistānā, kā arī jebkurš interesents, kurš vēlas saņemt Eiropas standartiem atbilstošu rehabilitāciju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas administratora un istabenes kvalifikācijas prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/836022

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties