Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:136561
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma mārketinga mērķi un uzdevumi    5
2.  Uzņēmuma mērķu tirgus    7
3.  Mārketinga metožu pētījumu metode    8
4.  Uzņēmuma SVID analīze    9
5.  Uzņēmuma produktu pozicionēšanas izpēte    11
6.  Uzņēmuma konkurentu izpēte un analīze    14
7.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un pārstrāde    15
8.  Secinājumi un priekšlikumi    17
9.  Kopsavilkums par abu prakšu uzņēmuma salīdzināšanu.    18
10.  Literatūras un avotu saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

HelloProblem ir konsultāciju uzņēmums Norvēģijā. Orientēts uz Norvēģijā dzīvojošajiem
un strādājošajiem latviešiem, kuriem ir nepieciešama palīdzība dokumentu kārtošanā, uzsākot
darba attiecības, piesakot bērnus skolā un bērnu dārzā.
Uzņēmums nodrošina savus klientus ar pilnīgu atbalstu dokumentu kārtošanas procesā
ieskaitot palīdzību saziņā ar valsts iestādēm, gadījumos, kas klientam nav pietiekošas angļu vai
norvēģu valodas zināšanas.
HelloProblem nodrošina attālinātu konsultāciju pakalpojumus, kas nozīmē, ka klienti var
sazināties ar uzņēmumu jebkurā laikā, un risināt savas problēmas bez nepieciešamības doties uz
konsultāciju biroju. Tādā veidā ietaupot klientiem laiku un naudu, ar mērķi atvieglot klientu dzīvi
nodrošinot viņiem nepieciešamo atbalstu.
Uzņēmums ir vērsts uz klientu apmierinātību piedāvājotkvalitatīvu un profesionālu
atbalstu, lai risinātu viņu problēmas un nodrošināt, ka viņi ātri un viegli spēj ieļauties Norvēģijas
sabiedrībā. HelloProblem speciālisti zin norvēģu valodu, pastāvīgi piedalās dažādās apmācībās,
lasa informāciju par NAV un Skatteetaten izmaiņām, tāpēc klientiem tiks sniegta jaunākā un
atbilstošākā informācija par tiem interesējošo tēmu, kas pielāgota tieši viņu situācijai…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties