Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,10 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,39
Pirkt
Identifikators:534597
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pedagoģiskā personāla raksturojums   
2.  Izglītības iestādes darba plānošanas virzieni   
3.  Izglītības iestādes, pilsētas (novada) un valsts olimpiāžu rezultātu analīze, skolēnu dalības un rezultātu uzskaite   
4.  Pamatjomas “Atbalsts skolēniem” raksturojums   
5.  Karjeras pasākums 9.klasei   
6.  Izglītības iestādes prioritāšu (galveno uzdevumu) mācību gadam raksturojums   
7.  Izglītības iestādes atbalsta personāla (psihologa) raksturojums un adaptācijas procesa programma izglītības iestādē   
8.  Izglītības iestādes pašpārvaldes raksturojums   
9.  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Vecumnieku vidusskolas pedagoģisko personālu lielākoties sastāda sievietes (46-60 gadi) ar iegūtu vienu augstāko izglītību.
2. Izglītības iestādes gada darba plāns atbilst attīstības plānā noteiktajām prioritātēm, īpaši tiek strādāts pie projekta Skola 2030 uzdevumiem.
3. Vecumnieku vidusskolas pamatskolas skolēni katru gadu vislabāk sevi pierāda starpnovadu vizuālās mākslas olimpiādē, savukārt vidusskolēni gūst augstus rezultātus zinātniski pētniecisko darbu konferencēs.
4. Izglītības iestāde atbalsta skolēnu intereses un vajadzības, organizējot dažādus pasākumus, sadarbojoties ar dažādām valsts un starptautiskām institūcijām, nodrošinot skolēniem un darbiniekiem pieredzes apmaiņas braucienus, kā arī iesaistot skolas dzīvē vecākus.
5. Izglītības iestādē klases un to audzinātāji aktīvi iesaistās projektā “Latvijas skolas soma”, kā arī vairākos citos projektos, tā paplašinot gan skolēnu, gan audzinātāju redzesloku un zināšanas.
6. Psihologs, sadarbojoties ar mācību iestādi, skolēniem nodrošina atbilstošu adaptācijas programmu, kas palīdz skolēniem iejusties jaunajā mācību vidē.
7. Skolēnu dome būtiski ietekmē skolā esošos procesus un ir lielisks atbalsts skolēniem un skolas darbiniekiem.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skolvadības aktīvā prakse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/534597

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties