Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:259306
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

3. uzdevums – veikt savas pedagoģiskās darbības pašvērtējumu par praksi kopumā.
Jāatzīst, ka prakses laikā bija situācijas, kuru risinājumam vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Iespējams pietrūkst teorētisko zināšanu bāze vai arī zināšanas ir, bet nespēju tās identificēt praktiskajā darbībā. Šādos gadījumos nenovērtējams ir pieredzējuša pedagoga atbalsts, ko prakses laikā arī saņēmu. Padomu neliedza ne prakses vadītāja, ne pirmsskolas izglītības skolotāja grupā, kuru vēroju un kurā organizēju atsevišķus dienas rita cēlienus. Tomēr intuitīvi bija sajūta, ka situācija ir jārisina tieši tā, kā tas tika izdarīts, līdz ar to prakses laikā manī stiprinājusies pārliecība, ka jāuzticas „pedagogam” sevī, pastāvīgi jāpapildina gan teorētiskās, gan praktiskās zināšanas, ņemot vērā jaunākās tendences, pētījumus un to rezultātus pirmsskolas izglītības jomā.
Skolotājam svarīgi apzināties, ka bērna personības attīstība notiek visas dienas ritā – sākot ar bērna ierašanos pirmsskolā līdz bērns atvadās, lai dotos mājās. Un arī tad nekas nedz pārtrūkst, nedz apstājas, jo bērns emocijas, iespaidus „pārnes” mājās. Tādēļ arī ģimenes iesaistīšanai bērna personības vajadzību attīsīšanā ir ļoti būtiska loma. Prakses laikā, tiekoties ar vecākiem pēcpusdienas cēlienā, pārrunājām bērna tās dienas veiksmes, manus vērojumus. Lai sadarbība ar vecākiem būtu efektīva un pirmsskolā uzsāktais darbs veiksmīgi turpinātos arī mājās, esmu secinājusi, ka būtisks ir informācijas pasniegšanas veids – vecāki, kas pēcpusdienā pēc darba ierodas pēc bērna, ir noguruši, nevaļīgi, nereti sarunai ar grupas skolotāju velta tikai pāris minūtes. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1249093
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/259306

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties