Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:366834
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Iepazīšanās ar uzņēmumu    3
1.1.  Uzņēmuma izveidošanās vēsture    3
1.2.  Firmas darbības virzieni, uzņēmuma poitika un stratēģija    5
1.3.  Darba drošības, ugunsdzēsības un citi noteikumi uzņēmmā    7
1.4.  Uzņēmuma darba drošības un citas instruktāžas, to norises kārtība, iekšējās kārtības    8
1.5.  Uzņēmuma realizējamo preču un sniegto pakalpojumu veidi    10
2.  Uzņēmuma komercdarbības pamati    14
2.1.  Uzņēmuma piederība komercdarbības tipam raksturojums un pamatojums    14
2.2.  Komercdarbības vadīšanas organizācijas formas un funkcionālo uzdevumu sadale uzņēmumā    16
2.3.  Uzņēmuma vadības informācijas sistēmas, to raksturojums un vadības sistēmu pielietošana praksē    17
2.4.  Uzņēmuma darba spēka resursi un amatu sadale uzņēmumā    18
2.5.  Uzņēmuma kolektīvs, attiecību veidošanās veidi    19
2.6.  Vadības stils, autoritāšu ietekme    20
2.7.  Uzņēmuma psiholoģiskais klimats, to ietekmējošie faktori    21
3.  Uzņēmuma mikrovides izpēte    22
3.1.  Uzņēmuma piegādātāji-mikrovides faktors    22
3.2.  Preču veida un tā sortimenta raksturojums    23
3.3.  Klients, mērķtirgus, segmentēšana    26
3.4.  Sadarbības veidi ar partneriem    27
3.5.  Uzņēmuma attīstības perspektīvas, ietekmējošie faktori, to analīze un vērtējums    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Darba fragmentsAizvērt

3.4 Sadarbības veidi ar partneriem
Vienīgie sadarbības partneri uzņēmumam „Narvesn” ir piegādātaji. Vadītājs šos piegādātājus neizvēlas tos jau piedāvā piegādātāju sortimentā. Sadrbīiba risinās jau vairākus gadus un ir ļoti laba. Ja vadītajam pēkšņi rodas kādas pretenzijas viņš par to ziņo un ir cits cilvēks kurš piegādā attiecīgo preci. Attiecības ar piegādātājiem „Narvessen” vērtē pēc to stabilitātes, drošuma, cenām un maksātspējas.

3.5 Uzņēmuma attīstības perspektīvas, ietekmējošie faktori, to analīze un vērtējums
Uzņēmumā „Narvesen” ir šāda attīstības perspektīva, jo vairak franšiz ņēmējs ietirgo, jo vairāk tajā iegulda priekšniecība no „augšas”.Notiek veikala rekonstrukcijas, tiek uzlabots vizuālais veikala tēls. Klientam ir patīkam ienakt veikalā redzot ka tas ir skaists un tīrs nevis nobružāts un nesmuks.

Secinājumi
Praktisko mācību laikā es varēju pielietot teorētiskās zināšanas kuras ieguvu tehnikumā. Man patika praktiskās mācības uzņēmumā „Narvesen” kolektīvs bija jauks un atsaucīgs, ja man kaut kas nesanāca es droši varēju jautāt un man palīdzēja. Agrāk es nemaz nezināju ka saldumi ir pārdotākā prece šajā uzņēmumā vai arī to ka uzņēmums ir radies Norvēģija. Es uzskatu, ka es esmu ļoti daudz ieguvusi no šī uzņemuma un varu pateikt lielu paldies uzņēmuma prakses vadītājai kura sniedza man dažādas zināšanas. Protams paldies arī skolas prakses vadītajai, kura sniedza nepieciešamās konsultācijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties