Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:147319
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Analīzes daļa    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Uzņēmuma mikrovides analīze    7
2.1.  Piegādātāji    8
2.2.  Starpnieki    8
2.3.  Klienti    10
2.4.  Konkurence    10
2.5.  Kontaktauditorijas    12
3.  Uzņēmuma mikrovides analīze    12
3.1.  Ekonomiskā vide    13
4.  Mani vērojumi prakses laikā    14
5.  Darbs BALSTĀ    17
5.1.  Ikdiena darbā    17
5.2.  Kolektīvs    17
5.3.  Mani darījumi    18
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Darba fragmentsAizvērt

2.Uzņēmuma mikrovides analīze
Mikrovidi veido pats uzņēmums, kā arī objekti un subjekti preču un pakalpojumu tirgū, kuri tieši vai netieši ir saistīti ar uzņēmuma darbību un ietekmē tā darbības rezultātus ( klienti, konkurenti, starpnieki u.tml.). Mikrovides analīzes galvenās sastāvdaļas ir:
1) uzņēmuma (ieceres, projekta) potenciāla analīze;
2) konkurentu darbības analīze;
3) piegādātāju analīze, lai varētu pamatot to izvēli;
4) patēriņa tirgus analīze.
Mikrovides spēkus firmai ir iespēja izvēlēties un tos vadīt. Iekšējo vidi veido šādi elementi:
• Piegādātāji – juridiskas un fiziskas personas, kas nodrošina firmu un tās konkurentus ar materiālajiem resursiem, kas nepieciešami noteiktu preču ražošanai vai pakalpojumu sniegšanai.
• Starpnieki - juridiskas un fiziskas personas, kas palīdz ražotājfirmai virzīt tirgū preci un sadalīt to starp klientiem.
• Klienti – pastāv sešu tipu klientu tirgi, veidojot reklāmu ir svarīgi noteikt kādam tirgum tā tiks adresēta, vai tā būs:
1. Patēriņa – tirgus dalībnieki, kas iegādājas un izmanto preci savām vajadzībām.
2. Industriālais – tirgus dalībnieks, kas iepērk izejvielas, lai veidotu citu produktu.
3. Starpnieku – vairumtirgotāji, mazumtirgotāji.
4. Izmantotāj tirgus – tirgus dalībnieki, kas pērk preci lai pārdotu vai saražotu citu preci. Raksturīgs nekustamo īpašumu nozarei.
5. Starptautiskais – notiek starptautiskā līmenī
6. Lauksaimniecības tirgus – salīdzinoši ļoti neliels un specializēts tirgus tips.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Nekustamo īpašumu kompānijas "Balsts" prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/147319

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties