Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,27 (17%)
Cena ar atlaidi*:
6,22
Pirkt
Identifikators:509930
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
Vispārējas ziņas par uzņēmumu    5
1.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    7
1.2.  Restorāna un bāra detalizēts raksturojums    8
2.  Tehnoloģiskie procesi    17
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija    18
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde    25
2.3.  Ēdienu gatavošana    26
2.4.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    29
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija    30
3.  Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā    32
4.  Tehnoloģiskās iekārtas    38
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotā literatūra    49
  Pielikums    50
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Nepietiek iegūt teorētiskās zināšanas augstskolā, lai būtu gatavs startēt darba tirgū attiecīgajā nozarē, tādēļ studentiem, kas apgūst ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbību, mācību procesā ir jāizstrādā arī mācību prakses. Šiem studentiem katru gadu jāiepazīstas un jānostiprina savas zināšanas dažādos uzņēmumos, lai vēlāk varētu pilnveidot un realizēt savas spējas darbā, piedāvājot klientiem kvalitatīvu pakalpojumu.
Restorānu prakse ir viena no praksēm, kurā students iepazīstas ar attiecīgajiem ražošanas procesiem ēdināšanas uzņēmumā. Tiek veidota prasme raksturot un analizēt uzņēmuma darbību, uzsverot tā efektivitāti un trūkumus un sniedzot ieteikumus to novēršanā. Šī prakse bieži vien tiek veikta arī uzņēmumos, kas atrodas ārvalstīs, piemēram, Itālijā, tā ir iespēja ne tikai izvērtēt uzņēmumu pēc augstskolā iepriekš apgūtiem kritērijiem, bet iegūt studentam jaunas valodas zināšanas un pieredzi strādājot un iepazīstoties citas kultūras ietvaros. Restorānu prakses galvenais mērķis ir iegūt prasmi analizēt ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģisko procesu norisi un to vadību, kā arī izpratni par metožu un paņēmienu pielietošanu produkcijas vai pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā, kā arī norādīt sasniegumus un trūkumus ēdināšanas uzņēmuma darbībā un sniegt ieteikumus to novēršanā.
Jau vairākus gadus studentiem tiek piedāvāta iespēja savas prakses veikt Itālijā, pateicoties savstarpējai sadarbībai starp Latvijas Lauksaimniecības Universitāti un aģentūru Europe Service Agency. Viens no aģentūras sadarbības uzņēmumiem Itālijā ir arī viesnīca Bogliaco. Viesnīca jau vairāk kā piecus gadus uzņem pašmāju un ārzemju studentus, kuriem ļauj nostiprināt teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas darbam viesmīlības jomā.

1. VISPĀRĒJĀS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU
Uzņēmums atrodas Itālijas ziemeļu daļā, Lombardijas reģionā pie Gardas ezera. Šis reģions ir viena no iecienītākajām atpūtas zonām Itālijā. Viesnīca Bogliaco atrodas tāda paša nosaukuma ciemā, 2 km no nedaudz lielākā Gargnano ciema un 1,5 km no golfa kluba-Golf Bogliaco, pašā Gardas ezera krastā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Restorānu prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/509930

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties