Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,84 (14%)
Cena ar atlaidi*:
5,15
Pirkt
Identifikators:108710
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    5
1.2.  Atrašanās vieta un kontakts informācija    6
1.3.  darbību reglamentējošie LR likumi un normatīvie akti    6
1.4.  Viesnīcas pakalpojumi    6
1.5.  Viesnīcas numuri    7
1.6.  RESTORĀNS ROZALIJA    10
1.7.  SEMINĀRU ZĀLES    10
1.8.  Materiāli tehniskais bāzes raksturojums    11
2.  Attiecības ar viesiem    12
2.1.  Iemesli kāpēc klienti sūdzas    12
2.2.  Paņēmieni, kā klientus nomierināt    13
2.3.  Sūdzību izskatīšana viesnīcā    14
3.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra un personāls    16
3.1.  organizācijas shēma, funkcionālo nodaļu klasificēšana    16
3.2.  darba samaksas formas un sistēmas    17
4.  Viesnīcas viesu tipi    24
5.  Rezervēšanas process    25
5.1.  Rezervēšanas pieteikums. Rezervēšanas apstiprināšana, atcelšana    25
5.2.  Viesu reģistrācija. Reģistrācijas procesa pakāpes    26
6.  Viesu cikls jeb aplis    30
7.  Viesnīcu klasifikāciju veidi    32
7.1.  Viesnīcu iedalījums    32
7.2.  Viesnīcu mērķa tirgus (tirgus nišas)    33
7.3.  Apkalpošanas līmenis    34
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra    38
Darba fragmentsAizvērt

18. Viesnīcā darbojas rezervēšanas sistēma Hotellinx Suite, kas ir ātra un uzticama sistēma. Hotellinx Suite ļauj lietotājiem vairāk uzmanības pievērst tieši klientu apkalpošanai un efektīvākais tirdzniecībai, kas rada lielāku peļņu.
19. Viesu uzturēšanās laiku viesnīcā var dalīt četros posmos:
a. Pirmsierašanās
b. Ierašanās
c. Uzturēšanās
d. Izbraukšana
20. viesnīcu klasifikācijas pamatā ir četri faktori
a. guļamistabu skaits
b. mērķa tirgus;
c. apkalpošanas līmenis;
21. Eksistē vairākas mērķtirgus nišas viesnīcu tirgū: moteļi autoceļu tuvumā, lidostu viesnīcas, pansijas vai ģimeņu viesnīcas, kūrortu viesnīcas, komerciālās viesnīcas, konferenču, kazino viesnīcas un dienesta viesnīcas.

Priekšlikumi:
1. KOLONNA grupas mārketinga nodaļai ir jāizveido kopējs reklāmas buklets visām KOLONNA ķēdes viesnīcām, kurā būtu detalizēti aprakstīta katra viesnīca(cenas, kontaktinformācija, karte), lai nodrošinātu pārskatāmu informācijas izklāstu un nodrošinātu kompaktu un ērtu tās uzglabāšanas iespēju, tādejādi piesaistot klientu uzmanību viesnīcu tīklam kopumā;
2. Hotel Kolonna Vadībai, ir jāierīko numuriņos gaisa ventilācijas sistēmas vai jāaprīko numurus ar gaisa kondicionieriem, kas uzlabotu atpūtas kvalitāti vasaras sezonā, un tādejādi piesaistītu jaunus klientus un palielinātu komfortu pastāvīgajiem klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,51 €
Materiālu komplekts Nr. 1344813
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Profesionālās prakses pārskats viesnīcu uzņēmējdarbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/108710

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties