Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,78 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,21
Pirkt
Identifikators:425788
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Uzņēmuma vadības struktūra    6
3.  Darba vietas izpēte    8
4.  Tirdzniecības telpu raksturojums    10
4.1.  Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam    13
4.2.  Iepriekšējie galda servēšanas veidi, veicamie priekšdarbi    14
5.  Viesmīļa un bārmeņa darba organizācija    16
5.1.  Galdautu klāšana un maiņa    20
5.2.  Salvešu locījumi    20
6.  Ēdienkartes analīze    21
6.  Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija    22
6.1.  Galdiņu rezervācijas procedūras    23
6.2.  Viesu apkalpošana numuriņos    24
7.  Norēķinu kārtība    25
7.1.  Bāra dokumentācija    26
7.2.  Dzērienu cenu aprēķināšana    26
8.  Bāra aprīkojums    27
8.1.  Dzērienu pasniegšanas tehnoloģija    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Darba fragmentsAizvērt

Visā pasaulē tūrisms ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ir nozare, kuras attīstība ietekmē ekonomisko darbību, veicina infrastruktūras attīstību un ir svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Līdz ar nozares paplašināšanos, būtiski ir paaugstināt pakalpojumu un apkalpošanas kultūru atbilstoši tirgus prasībām. Profesionālā prakse ir viens no efektīvākajiem ceļiem kā iekļauties plašajā tūrisma biznesā. Tā palīdz ne tikai apgūt pamatzināšanas viesmīlības un ēdināšanas sektoros, bet arī gūt praktiskas iemaņas un zināšanas, kā arī sniedz lieliskas iespējas paplašināt kontaktu loku.
2006. gada vasarā ( no 26.jūnija līdz 24.jūlijam) tika izieta prakse Grieķijā 5* viesnīcā Grecotel Corfu Imperial. Prakse ilga 4 nedēļas. Galvenokārt strādāju restorānā par viesmīli, bet atsevišķos gadījumos pildīju pienākumus arī istabiņu servisā (Room Service), kur man vajadzēja pieņemt no klientiem ēdienu pasūtījumus pa telefonu, kā arī piegādāt pasūtījumu klientam uz istabu.
Profesionālās prakses mērķis ir nostiprināt studiju programmas laikā gūtās teorētiskās zināšanas un pielietot tās praktiskajā darbībā, strādājot viesnīcā „Grecotel Corfu Imperial” Grieķijā.
Profesionālās prakses laikā tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1. Veikt ar praksi saistīto pienākumu un uzdevumu izpildi konkrētā darbavietā;
2. Iepazīt uzņēmuma struktūru, darba organizāciju un vadību;
3. Iepazīties ar prakse vietas iekšējiem darba kārtības un darba noteikumiem;
4. Iepazīt un analizēt restorāna, kā arī bāra darbības principus;
5. Prakses laikā pienācīgi veikt savus darba pienākumus, pielietojot savas teorētiskās zināšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/425788

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties