Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:428974
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma dibināšanas vēsture    4
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un darba plānošana    5
3.  Reģistrācijas un rezervēšanas kārtība    7
4.  Viesnīcā sniegtie pakalpojumi    8
4.1.  Viesu ēdināšanas veidi    8
4.2.  Viesnīcā sniegtie papildpakalpojumi    9
5.  Viesnīcas telpu raksturojums    10
5.1.  Dienesta telpas    10
5.2.  Viesu rīcībā esošās telpas    10
5.3.  Numuru veidi un aprīkojums    11
6.  Viesu apkalpotāju darba organizācija, pienākumi, kvalifikācijas celšanas pasākumi un darba samaksa    13
7.  Telpu pašizmaksa un viesu īres maksa    14
8.  Viesu drošība numuros un viesnīcas apkārtnē    15
9.  Uzņēmuma mārketings    16
9.1.  Uzņēmuma mērķa auditorija    16
9.2.  Reklāma    16
10.  Samaksu veidi par sniegtajiem pakalpojumiem    17
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
Darba fragmentsAizvērt

Lai nostiprinātu studiju programmās apgūtās teorētiskās zināšanas un prasmi tās pielietot praktiskajā darbībā, ir nepieciešams iegūt praktiskas iemaņas tūrisma uzņēmumā. Par savu prakses vietu izvēlējos *** Viesnīcu “Daugavkrasti”, Mežrūpnieku 2, Jēkabpilī.
Viesnīca dibināta 1999.gadā, šis ir trešais pastāvēšanas gads. Tās serviss un pakalpojumi atbilst trešajai kategorijai. Viesnīca - biznesa cilvēkiem, kuri darbu var turpināt arī viesnīcā. Viesnīcas statuss ir SIA, daļas ir attiecīgi sadalītas starp pilsētas domi, rajona padomi un SIA “Sēlijas mežs”.
Prakses laikā guvu vispārēju ieskatu viesnīcas darba organizācijas jautājumos, iepazinos ar uzņēmumu un tajā strādājošo personālu, iekšējās kārtības noteikumiem, pildīju istabenes pienākumus.
Prakses mērķi un uzdevumi:
nostiprināt teorētiskās zināšanas un apgūt prasmi kā tās pielietot praktiskajā darbībā;
iepazīties ar darba organizāciju uzņēmumā;
apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas telpu uzkopšanā, pildot istabenes pienākumus.
Darbā tika izmantota uzņēmuma darbinieku mutiskā informācija un viesnīcas nepublicētie materiāli. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Profesionālās prakses pārskats”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/428974

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties