Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,68 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,31
Pirkt
Identifikators:395969
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
2.  SAIMNIECISKAIS DIENESTS    5
2.1.  Darbinieki, darba grafiki    5
2.2.  Viesnīcas veļas māja, izmaksas, veļas plūsma viesnīcā    5
2.3.  Telpu kopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums    6
2.4.  Telpu uzkopšanas grafiku analīze    9
2.5.  Secinājumi un priekšlikumi    9
3.  VIESU UZŅEMŠANAS DIENESTS    11
3.1.  Viesu uzņemšanas dienesta struktūra    11
3.2.  Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā    12
3.3.  Darba vietas organizācija    13
3.4.  Secinājumi un priekšlikumi    13
  PIELIKUMI    14
Darba fragmentsAizvērt

3.4. Secinājumi un priekšlikumi
1. Viesnīcā nav izveidoti amatu apraksti nevienam amatam, taču prakses laikā tādi tika izveidoti gan dienas, gan nakts maiņas administratoram. Priekšlikums – izveidot amata aprakstus visiem amatiem, lai būtu vieglāk balstoties uz tiem pieņemt jaunus darbiniekus, kā arī lai jaunajiem darbiniekiem būtu vieglāk saprast savus pienākumus un veicamos darbus.
2. Galvenokārt viesnīcā tiek veiktas negarantētās rezervācijas, kuru dēļ viesi bieži neierodas. Priekšlikums – vajadzētu izvērtēt, vai viesnīcai nav izdevīgāk pieņemt garantētās rezervācijas caur booking.com un gadījumā, ja viesis neiebrauc, no viņa konta noskaitīt naudu par neizmantoto numuru.
3. Viesu rezervējumu lapa ir izveidota diezgan nepārredzama un grūti saprotama. Priekšlikums - izveidot cita veida rezervācijas lapu, vai arī reģistrēt visas rezervācijas elektroniski.
4. Darbiniekiem nav vienotas formas, kā arī ne visi darbinieki ģērbjas lietišķi. Tāpat arī netiek nēsātas piespraudes ar darbinieka vārdu. Priekšlikums – priekšniekiem vairāk sekot līdzi tam, kā ģērbjas darbinieki un izveidot piespraudes ar darbinieka vārdu, lai viesis var atšķirt darbinieku no citiem viesiem, kā ar tas palīdzētu disciplinēt darbiniekus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite viesnīcā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/395969

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties