Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,76 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,23
Pirkt
Identifikators:195440
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Viesnīcas „Berģi” vadības raksturojums un analīze    5
2.  Viesnīcas „Berģi” komercdarbības raksturojums un analīze    8
3.  Viesnīcas „Berģi” mārketinga darbības raksturojums un analīze    10
4.  Priekšlikumi viesnīcas „Berģi” darba uzlabošanai un pilnveidošanai    13
5.  Pielikums    14
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīca „Berģi”:
Viesnīca „Berģi” atrodas pie paša Rīgas robežas Siguldas šosejā nr.3, autoceļa Via Baltika malā, 12km attālumā no Rīgas centra. Ēka ir būvēta 1977.gadā, 1999.gadā tā tika rekonstruēta.
Savu darbību uzsāka 2003.gada maijā. Tās konkurējošā priekšrocība ir pievilcīgas cenas, jo tās labi piesaista gan vietējos, gan ārzemju tūristus. Kā arī nozīmīgs faktors ir izdevīga atrašanās vieta, kas nodrošina ērtu piekļuvi auto braucējiem.
Viesnīcai nav piešķirta klasifikācijas kategorija, jo tā vēl nav pilnībā pabeigta, līdz 3*** statusam pietrūkst, piemēram, tādas lietas, kā atsevišķi telefoni numuros. Viesnicas kvalifikacijas iegušhana būtu ļoti svarīga kā kvalitātes garants klientiem, jo uzzinot par zemajām cenām, var rasties šaubas par numuru kvalitati.

Prakses darba raksturojums:
Savā prakses laikā es iepazinos ar viesnīcu „Berģi”, tās piedāvājumu, personālu un tā vadību, kā arī iekšējo darba organizāciju un komunikāciju. Tā kā viesnīca ir neliela un tai nav savas mārketinga nodaļas, bet šos uzdevumus pilda viesnīcas vadītāja, šīs prakses laikā es pārsvarā atrados kopā ar viesnīcas vadītāju. Man bija iespēja redzēt kā tiek pārraudzīti praktiskas visas viesnīcas darbības daļas, jo viesnīcas vadītāja atbild gan par mārketingu un personāla atlasi, gan par saimnieciska un viesu uzņemšanas dienasta darbību. Manos darba pienākumos ietilpa gan administratores darba pienākumi (rezervāciju pieņemšana), gan saimnieciskā dienesta pārbaude (numuru tīrības pārbaude), gan jaunu reklamēšanos iespēju izpēte, gan paveikto dienas darbu atskaišu rakstīšana, kā arī ieņēmumu apkopošana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/195440

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties