Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:854191
Vērtējums:
Publicēts: 31.07.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  Nosaukums, atrašānās vieta, vēsture    3
1.2.  Darbības veids un tā apraksts    3
1.3.  Vispārējais vides apraksts    3
2.  Uzņēmuma piedāvājums    3
2.1.  Produktu piedāvājums un to apraksts    3
2.2.  Uzņēmuma pamatproduktu un papildproduktu raksturojums    3
3.  Tirgus izpēte    4
3.  SWID analīze    4
4.  Cenu politika    5
4.1.  Cenu noteikšanas process, metodes uzņēmumā    5
4.2.  Faktori, kas ietekmē cenu veidošanos:    5
4.3.  Cenu atbilstība uzņēmuma pārstāvētajam tirgus segmentam    5
5.  Konkurences raksturojums    6
5.3.  Konkurences metodes, ko izmanto uzņēmums savā darbībā – cenu un ārpuscenu konkurence, tiešā un netiešā konkurence    7
6.  Uzņēmuma produkta virzība tirgū    7
6.1.  Pārdošanas veidi, ko izmanto uzņēmums    7
6.2.  Reklāmas veidu izmantošana    7
6.3.  Priekšlikums reklāmas izmantošanai produkta lielākai atpazīstamībai un virzībai    8
7.  Jauna produktu piedāvājums vai pilnveidošana    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1.Apkalpošanas nozarē pētot tirgus situāciju un konkurentus, sapratu, ka katram viesu namam vai viesnīcai ir ļoti svarīga atrašānās vieta un piedāvajumu klāsts, lai viesis iegriestos tieši Tavā darbavietā.
2. Skolā gūtās zināšanas arī tika pielietotas, lai varētu sastādīt SWID analīzi.
3. Ļoti liela nozīme ir reklāmām, kuras reklamē uzņēmumu tajam tirgus segmentam, kurš ir vispieprasītākais sezonas laikā, proti, tūristiem. Uzņēmumā, kur praksējos, laba reklāma tieši restorānam, bija šosejas malā novietotie, 2 metru augstie galda instrumenti. Liela koka karote un dakšiņa.
4. Tieši piejūras viesu namos ir ļoti izjūtama sezonalitāte, jo vasaras mēnešos ļaudis apmeklē šādas vietas, lai pavadītu laiku pie jūras sauļojoties, vai nodarbojoties ar sporta aktivitātēm.
5. Uzņēmumā kurā praksējos, ir grūti radīt jaunu produktu, jo jauna produkta radīšana un uzturēšana, maksā naudu, tādēļ nestabilitātes dēļ, līdzekļus ieekonomējot, jauni pakalpojumi netiek īpaši attīstīti.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,37 €
Materiālu komplekts Nr. 1348976
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite uzņēmējdarbībā viesu namā "Imantas"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/854191

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties