Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:489277
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Elizabetes centrs” raksturojums un piedāvātie pakalpojumi    4
1.1.  Bāri un restorāns    4
1.2.  Atpūta un izklaide    5
1.3.  Konferenču un pasākumu rīkošanas iespējas    5
1.4.  SVID analīze    5
1.5.  Viesnīcas mērķa grupas    6
1.6.  Viesu cikls viesnīcā    7
2.  Uzņemšanas dienests    9
2.1.  Vietu rezervēšanas process    9
2.2.  Viesa reģistrācijas process    9
2.3.  Viesa informācijas mape istabā    9
2.4.  Norēķināšanās    10
2.5.  Sadarbība ar citiem viesnīcas dienestiem    10
2.6.  Recepcijas izvietojums, darba vietas aprīkojums    11
  Secinājumi    11
3.  Ēdienu un dzērienu dienests    12
3.1  Viesu apkalpošana restorānā    12
3.2.  Viesu apkalpošana istabās    12
  Secinājumi un priekšlikumi    13
4.  Saimnieciskais dienests    14
4.1.  Darbinieku darba grafiks    14
4.2.  Viesu istabas    16
4.3.  Veļas aprite    17
4.4.  SD sadarbības uzņēmumi    17
  Secinājumi un priekšlikumi    17
5.  Pārējie viesnīcas dienesti    18
6.  Individuālais uzdevums    19
7.  Prakses dienasgrāmata    22
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Viesnīca ir uzņēmuma vai uzņēmējdarbības īpašumā vai nomā esoša viesu izmitināšanas un apkalpošanas mītne, kurā ir ne mazāk kā 10 numuri.
Savā darbā aprakstīšu četru zvaigžņu viesnīcu SIA „Elizabetes centrs”, kas atrodas Rīgā, Elizabetes ielā. Centīšos iepazīstināt ar viesnīcas darbu, mērķgrupām un tml. Vairāk es pievērsīšos tieši Saimniecības, Viesu uzņemšanas un Ēdienu un dzērienu dienestiem, kā arī pastāstīšu par dažādām gan negaidītām, gan jau laikus zināmām lietām, ar ko viesnīcai nākas tikt galā.
Manā individuālajā uzdevumā bija jāraksturo darbinieku kvalifikācija un izglītības līmenis Viesu uzņemšanas, Saimnieciskajā un Ēdienu un dzērienu dienestos, kā arī darbinieku daudzums katrā nodaļā.

1. SIA „Elizabetes centrs” raksturojums un piedāvātie pakalpojumi
Reval Hotel Elizabete ir moderna dizaina viesnīca pašā pilsētas sirdī, Elizabetes ielā pretī Vērmanes dārzam, kuru Latvijas tūrisma birojs nosaucis par “Labāko jauno viesnīcu” 2008.gadā. Viesnīcas skaisto fasādi un unikālo iekšējo pagalmu veido stikla, tērauda un raupja koka paneļu kombinācija, radot dinamisku un pievilcīgu struktūru. Viesnīcas interjera elementi un stils atspoguļo Rīgas un tās iedzīvotāju mūsdienīgo un moderni kosmopolītisko [2].
Viesnīcā Reval Hotel Elizabete pieejamas 228 modernas un plašas viesu istabas, kas iekārtotas atbilstoši jaunākajām modes tendencēm viesnīcu industrijā, divas pilnībā aprīkotas konferenču zāles, mūsdienīgs restorāns, moderni iekārtots Lobby bārs, kur rīdzinieki un pilsētas viesi var pavadīt laiku neformālā noskaņā. Viesu ērtībai pieejams arī fitnesa centrs un pazemes autostāvvieta[3].

1.1. Bāri un restorāns
Restorāns C.U.T. Creative Urban Taste – atrodas pirmajā stāvā. C.U.T. ir viesnīcas galvenais restorāns: katru rītu tajā ir brokastu zviedru galds viesnīcas viesiem, bet pēc tām tas ir atvērts pusdienām un vakariņām pēc a la carte ēdienkartes.
Restorāna ir 135 vietas un klientu vidū ir pastāvīgie viesnīcas iemītnieki, uzņēmēji un viņu darījumu partneri. Lai apmierinātu uzņēmēju vajadzības, pusdienām ir izdomāts 20 minūšu noteikums, kuru laikā bez ierunām uz jūsu galda jāatrodas pasūtītajam ēdienam. Minūtes nokavēšanās, un jūs pusdienojat bezmaksas! Restorāns piesaista ne tikai ar savu ērtu atrašanās vietu pilsētas centrā, bet arī ar patīkamu interjeru, bet galvenais – ar burvīgu virtuvi.
C.U.T. telpa ir sadalīta četrās zonās un atklāto vasaras terasi, kura atrodas viesnīcas iekšpagalmā. Katra zona ir savdabīgi radoša un attēlo mūsdienu dzīves stilu, aicinot jūs piesēst un nobaudīt maltīti neformālā atmosfērā, kura valda katrā C.U.T. stūrītī. Eiropas, Francijas un Itālijas virtuve.
Darba dienās: brokastu bufete no 07.00 – 10.30, pusdienu piedāvājums no 12.00 – 15.00, A la Carte 15.00 – 23.00. Sestdien: brokastu bufete no 07.00 -11.00, A la carte 12.00- 23.00. Svētdien: brokastu bufete no 07.00 -11.00 [4].
C.U.T. bārs atrodas pirmajā stāvā un piedāvā plašu alkohola, longdrinku un kokteiļu izvēli, kā arī dažādas gardas uzkodas. 33 vietu plašais bārs ir atvērts no pirmdienas līdz svētdienai no 9.00 – 1.00 [6].

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1229784
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite SIA "Elizabetes centrs"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/489277

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties