Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:830678
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SIA “X” saimnieciskā darbība    2
  SIA “X” organizatoriskā struktūra    2
  Uzņēmuma attīstība    4
  SIA “X” mārketinga darbība    5
  Klientūra un patērētāji    5
  Konkurenti un konkurētspēja    5
  Pakalpojumu raksturlielumi    7
  Pakalpojumu cenas, to veidošanās    7
  Reklāma    8
  Secinājumi un priekšlikumi    9
  Secinājumi    9
  Priekšlikumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Ar mārketinga un tirgus izpētes jautājumiem, kā arī ar reklāmu un konkurentu izpētes jautājumiem SIA “X” uzdevumā uz līguma pamata nodarbojas SIA “XXX”, jo uzņēmumam pašam nav mārketinga speciālista. Šāda sadarbība ir izdevīga abiem uzņēmumiem, jo:
Ar svarīgiem jautājumiem nodarbojas speciālisti;
Samaksa tiek veikta par konkrētu darba apjomu;
Regulāri tiek saņemti jaunākie pētījumi, tendences.

Klientūra un patērētāji

SIA “X” ir savs patstāvīgo klientu skaits ar kuriem jau ir izveidojusies ilgtermiņa sadarbība. Jaunie klienti rodas atsaucoties uz reklāmas pasākumiem. Uzņēmuma klienti ir gan fiziskas, gan juridiskas personas. Par SIA “X” klientiem valsts iestāžu rīkotajos konkursos nereti kļūst tieši valsts un pašvaldību uzņēmumi ( Liepājas Centrālās slimnīcas rekonstrukcijas darbi u.c.).
Pēdējā laikā SIA “X” ir sācis praktizēties privātmāju celtniecībā. Šādos gaījumos par uzņēmuma klientiem kļust fiziskas personas.
Pie galvenajiem ilglaicīgajiem klientiem ir pieskaitāmi VAS “Latvenergo” RET, A/S “Liepājas metalurgs”, SIA “DG Termināls”, SEZ A/S “ETB”.
Klientūras apmierinātības līmenis par sniegtajiem pakalpojumiem ir ļoti augsts, tādēļ arī uzņēmums iegūst aizvien vairāk un vairāk jaunu patstāvīgo klientu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/830678

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties