Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:260954
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma apraksts   
2.  Uzņēmuma mārketinga vides elementi   
3.  Uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēte   
4.  Uzņēmuma klientu apkalpošanas serviss   
5.  Jaunu klientu piesaistīšana   
6.  Darbības paplašināšanas iespējas   
7.  Konkurentu darbība   
8.  Uzņēmumā pielietotie mārketinga komunikācijas veidi   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantoto avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās visi uzņēmumi jebkurā pasaules valstī savu darbību organizē, balstoties uz mārketinga koncepciju. Tas ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā. Liela nozīme ir prasmei veidot komunikāciju ar pircējiem, jo tas ir veiksmīgas pārdošanas pamats. Tāpat ir ļoti svarīga pareiza reklāmas līdzekļu izvēle un noformējums.
Tūrisma kompānija SIA „Your Run” dibināta 2004. gada 22.oktobrī. Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir salīdzinoši jauns, tas veiksmīgi darbojas un atradis savu nišu tirgū. Integrēšanās tirgū ir notikusi un turpina būt veiksmīga, pateicoties darbinieku profesionalitātei un ilgajai pieredzei tūrisma jomā, kā arī pareizi izvēlētai mārketinga stratēģijai. Noteikti jāatzīmē, ka uzņēmums salīdzinoši īsā laikā ir ieguvis starptautiskus diplomus un ir gan vietējo, gan starptautisku asociāciju dalībnieks.
Prakses atskaites mērķis ir atspoguļot tūrisma kompānijas SIA „Your Run” darbības galvenos aspektus un izanalizēt mārketinga vidi uzņēmumā, atbilstoši prakses programmai.
Uzdevumi:
iepazīties ar uzņēmuma vēsturi un galvenajiem darbības aspektiem;
novērtēt mārketinga vidi uzņēmumā;
veikt mārketinga pamatelementu (marketing mix) izpēti;
izpētīt uzņēmuma klientu apkalpošanas kultūru;
uzzināt klientu piesaistes veidus;
izprast uzņēmuma darbības paplašināšanās iespējas;
novērtēt konkurentu darbību;
izvērtēt uzņēmumā pielietotos mārketinga komunikācijas veidus.
Lai veiktu uzdevumus un sasniegtu mērķi, tika izmantoti tūrisma kompānijas SIA „Your Run” materiāli un mācību literatūra.
Tūrisma aģentūra SIA „Your Run” darbojas kopš 2004. gada. Nosaukums tika izvēlēts ar nolūku, lai būtu skaidrs un viegli saprotams ne tikai ārzemju, bet arī mūsu tirgū. Vārds „run”, tulkojumā var būt gan darbības vārds, gan īpašības vārds, gan lietvārds un simbolizē dinamismu, virzību uz priekšu. Veidojot to personiskāku, tuvāku cilvēkam, radās nosaukums „Your Run”. Lai būtu skaidri mērķi un darbības virziens, kompānija noteica savu misiju un vīziju, un radīja savu solījumu. Misija – radīt un piedāvāt labāko ceļojumu, lai mūsu klienti būtu skaisti! Cilvēks, kurš domā un mīl ir skaists, apmierināts un veiksmīgs! Mēs vēlamies, lai mūsu klienti būtu veiksmīgi! Vīzija – būt par pirmo izvēli tirgos, kuros sniedzam savus pakalpojumus. Solījums – mēs apsolām Tev iet līdzās un palīdzēt izvēlēties labāko ceļojumu, lai Tu būtu skaists!
Birojs atrodas Jēkaba kazarmās, Vecrīgā, ir ērta piebraukšana, nav nepieciešama caurlaide un ir pieejama maksas stāvvieta. Arī ar sabiedrisko transportu ir ērta nokļūšana.
Kopš 2005. gada aprīļa tūrisma aģentūra SIA „Your Run” ir ALTA (Association of Latvia Travel Agencies) locekle, kurā ietilpst visas lielākās Latvijas tūrisma aģentūras. 2006. gada februārī tūrisma aģentūra SIA „Your Run” ieguva starptautisku IATA (International Air Transport Association) sertifikātu. Jāatzīmē, ka diviem no uzņēmuma darbiniekiem ir vairāki starptautiski IATA diplomi. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/260954

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties