Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:761175
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par uzņēmumu    4
2.  Ēdināšanas uzņēmuma darbības praktiskā izpēte    5
2.1.  Apkalpošanas veids uzņēmumā    5
2.2.  Interjers, gaisotne, vizuālais noformējums    5
2.3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. Darbinieku pienākumi un atbildība    7
2.4.  Sadarbības uzņēmumi    9
2.5.  Palīgpakalpojumi    11
2.6.  Kafejnīcas – bistro „Jūrate” noslogojums    12
2.7.  Konkurējošie ēdināšanas uzņēmumi    12
3.  Jelgavas novada un pilsētas tūrisma informācijas centrs    15
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Strādājot kafejnīcā – bistro „Jūrate” nostiprināju teorētiskās zināšanas un ieguvu jaunas darba iemaņas un pieredzi, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.
2. Kafejnīcā – bistro „Jūrate” ir pietiekams darbinieku skaits un sakārtota organizatoriskā struktūra, kas ļauj bistro pilnvērtīgi strādāt.
3. Strādājot bistro tika novērots, ka liela daļa apmeklētāju ir cilvēki, kuri strādā netālu esošajos uzņēmumos nāk šeit ieturēt pusdienas un vienkārši garāmgājēji.
4. Prakses laikā apstiprinājās, ka kafejnīca – bistro „Jūrate” strādā ievērojot Latvijas Republikas likumdošanu.
5. Uzņēmumam ir izdevīga atrašanās vieta – tuvu dzelzceļa stacijai un pilsētas centram.
6. Secinu, ka bistro šo daudzo gadu laikā ar laipno apkalpošanu un garšīgajiem ēdieniem ir iemantojis klientu uzticību. Kaut arī uzņēmums ir neliels tas spēj pastāvēt, neskatoties uz daudzajiem ēdināšanas uzņēmumiem Jelgavā.
7. Kā priekšlikumus kafejnīcai – bistro „Jūrate” varu minēt:
Kondicioniera iegādi, jo karstā laikā telpās ir diezgan karsts un smacīgs gaiss, šo apstākļu dēļ tiek zaudēti daudzi klienti.
Nomainīt logus, tā lai tos varētu atvērt, jo pašreiz tas nav iespējams.
Būtu ieteicams, nedaudz atsvaidzināt interjeru, jo ir manāms, ka mēbeles ir lietotas jau vairākus gadus un sienām nedaudz lobās krāsa.
Lai palielinātu apmeklētāju skaitu varētu izvietot reklāmas vietējās avīzēs vai interneta portālos.
Izveidot banketu pasūtījuma kartes.
Ir nepieciešams mainīt bistro darba laiku, lai tas varētu strādāt efektīvāk.
8. Jelgavas novada un pilsētas tūrisma informācijas centrā jebkurš cilvēks var saņemt pilnvērtīgu informāciju par Zemgales reģiona un Latvijas apskates objektiem un naktsmītnēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite kafejnīcā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/761175

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties