Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:657891
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ieteikumi un priekšlikumi uzņēmuma darba uzlabošanai
Viesnīcas izstrādātais pamata menedžments strādā labi, attieksme pret viesiem ir laba un viesi ir apmierināti, taču mainīt vajadzētu nevienlīdzīgo attieksmi pret tiem, kuriem cits maksājumu plāns (konkrēti, „All Inclusive”). Autore novēroja, ka bieži tieši šiem viesiem ilgāk jāgaida uz pakalpojumiem (ēdieniem, dzērieniem), kaut gan šie viesi maksā papildus samaksu dienā, kas viņiem dod privilēģijas baudīt gandrīz visus dzērienus un ēdienus bezmaksas.
Arī attieksme pret darbiniekiem reizēm liek aizdomāties par to, ka to vajadzētu uzlabot. Īpaši laikā, kad klientu viesnīcā ir visvairāk un jūtami trūkst darbaspēka. Tādās situācijās personālam tiek uzlikti papildus pienākumi, neraugoties uz to, ka varbūt viņš tajos nav pilnīgi kompetents. Situācija tiek atrisināta ar darbinieku pielāgošanu no citiem departamentiem, kuriem jāiesaistās darbā un jāsniedz palīdzība bez iepriekšējas apmācības. Tas sarežģī viesmīļu darbu, jo viņiem tas rada papildus pienākumus, kas neļauj ar pilnīgu uzmanību veikt savu darbu. Teorētiski aprēķinot laiku, kad viesnīcā ir vislielākais noslogojums, menedžerim vajadzētu padomāt par viesnīcas nodrošināšanu ar papildus darbaspēku.
Uzlabot darbinieku uniformas. Lai gan daļa tika izveidotas no jauna (t-krekli, melnie krekli), sakarā ar nosaukuma maiņu, bikses bija ļoti nolietotas, neatbilstošas izmēriem, radīja diskomfortu un neatbilstību pieczvaigžņu viesnīcas līmenim.
Vajadzētu padomāt par detaļām, kuras viesiem nepaliek nemanītas – daļa nolietotas auduma salvetes, ieplēsti vai cauri galdauti, izrobotas glāžu kājiņas.
Piemaksāt darbiniekiem par darba virsstundām. Nereti darba vietā jāuzkavējas ilgāk par paredzēto laiku, taču nākas samierināties ar apziņu, kas tā tam pienākas būt.

Autores personīgais devums prakses uzņēmuma darbībā
Tā kā sadarbība ar prakses uzņēmumu ilga tikai 4 mēnešus, tad tas nav pietiekams laika posms, lai pierādītu sevi pilnībā un gūtu pilnīgu uzticību, taču autore šajā laikā palīdzēja viesmīļiem veikt pienākumus, pildīt viņiem noteiktās darba prasības departamentā. Tas veicināja darba kvalitāti, ātrumu, precizitāti. Autore labi pārzināja konkrētā departamenta piedāvājumus, neapjūkot sarežģītās situācijās. Autore bija uzticams darbinieks, kas savu darbu pildīja ar lielu atbildības sajūtu, lojalitāti un precizitāti. Par to liecināja vadītāja izteiktā uzticība un vēlme turpināt sadarbību arī nākamajā gadā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite "Imperial Rhodes" viesnīcā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/657891

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties