Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,10 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,39
Pirkt
Identifikators:218621
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.1  Atrašanās vieta, mērķa grupas, pakalpojumi, izveidošanās vēsture    5
1.2  SVID analīze    6
1.3  Viesnīcas mērķa grupas raksturojums    7
1.4  Viesa cikla uzņēmumā analīze    7
1.5.  „Hotel de Rome” organizācijas shēma    9
2.  Uzņemšanas dienests    9
2.1.  Darbinieku amata apraksti, darba grafiki un specifika   
2.2  Rezervēšanas process un dokumentācija   
2.2.1  Rezervēšanas veidi   
2.2.2.  Rezervēšanas dokumentācija   
2.2.3.  Viesu reģistrācijas process   
2.2.4.  Viesa informācijas mape istabā   
2.3.  Pārskatu veidi un kredītu kontrole   
2.5  Recepcijas izvietojums   
2.6.  Secinājumi par viesu uzņemšanas dienestu   
3.  Ēdienu un dzērienu dienests   
3.1.  Darbinieku amata apraksti   
3.2.  Darba plānošana un pienākumu sadale   
3.3.  Viesu apkalpošanas shēma viesnīcas restorānā   
3.3.1.  Pasūtījuma pieņemšana   
3.3.2  Pasūtījumu izpilde   
3.3.3.  Norēķināšanās ar viesiem   
3.4.  Apkalpošana istabā   
3.4.1.  Ēdienkartes raksturojums   
3.4.2.  Pasūtījuma pieņemšana   
3.4.3.  Pasūtījuma izpilde   
3.4.4.  Pakalpojuma fiksēšana viesa rēķinā   
3.5.  Secinājumi par ēdienu un dzērienu dienestu   
4.  Saimnieciskais dienests   
4.1  Darbinieku amata apraksti, darba grafiki, darba specifika   
4.2.  Prasības personālam kas atbild par tīrību un kārtību   
4.3.  raksturot telpu uzkopšanai izmantotos tīrīšanas un kopšanas līdzekļus   
4.3.1.  Izplatītājfirmas   
4.3.2  Līdzekļi, to pielietojums   
4.3.3.  Līdzekļu patēriņš   
4.3.4.  Izplatītājfirmas ar kurām sadarbojas   
4.3.5.  Izmaksas   
4.4.  Telpu uzkopšanas ratiņu komplektācija   
4.5.  Telpu uzkopšanas grafiks   
4.6.  Kosmiskā remonta un interjera atjaunošana   
4.7.  Secinājumi par saimniecisko dienestu   
5.  Semināru centra dienests   
5.1  Semināru telpas   
5.2  Pasākumu veidi, to raksturojums   
6.  Pārējie uzņēmumā esošie dienesti   
  Individuālie prakses uzdevumi   
  1.Veļas mājas darba organizācija   
  2.Minibāra darba organizācija   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Izejot praksi „Hotel de Rome” mans mērķis bija pēc iespējas vairāk uzzināt par darbu un vidi viesnīcā, redzēt, kā darbojas liela 5 zvaigžņu viesnīca, kāda tur ir strādājošo attieksme pret darbu un viesiem. Veidojot prakses atskaiti mans mērķis ir sasaistīt lekcijās dzirdēto ar reālajā viesnīcas darbā redzēto un dzirdēto.
Ekonomikas un eksporta pieaugums ir veicinājis darījumu cilvēku ceļojumu skaita palielināšanos, un ceļojumu aģentūras šo jomu uzskata par ienesīgu, jo firmu izdevumi ir lieli un tirgus ir samērā neelastīgs pret cenu izmaiņām. Darījumu cilvēki ir ļoti prasīgi klienti. (Holovejs Dž. K.,1999). Tieši tāpēc tiem nepieciešama attiecīga apkalpošana. Vadoties no tā, kā vienu no uzdevumiem izvirzu izpētīt vai „Hotel de Rome” atbilst darījumu cilvēku augstajām prasībām.
Cilvēki ne vienmēr pērk tās brīvdienas, kas viņuprāt sniedz visvairāk prieka, vai pat tās brīvdienas, ko var vislabāk atļauties, bet tā vietā nopērk tās brīvdienas, kas pēc mūsu domām nostiprinās mūsu statusu draugu un kaimiņu vidū. Tādā veidā statuss kļūst par nozīmīgu darījumu braucienu īpašību, jo darījumu ceļotāji apzinās, ka pārstāv firmu, un tāpēc tiem ir jārada iespaids. Darījumu braucieni veido lielāko ieņēmumu uz cilvēku salīdzinājumā ar izklaides braucieniem. (Holovejs Dž. K.,1999). Interesanti likās uzzināt vai „Hotel de Rome” cenas atbilst piedāvātajai kvalitātei.
Viesnīcas raksturo piecas iezīmes – atrašanās vieta; piedāvātās iespējas (istabas, restorāni, citas publiskas telpas); tās tēls; piedāvātie palīgpakalpojumi, attieksme, personiska uzmanība, darbinieku apkalpošanas ātrums un efektivitāte; cena (Holovejs Dž. K.,1999). Rakstot darbu mēģināšu novērtēt kādā līmenī šīs iezīmes ir „Hotel de Rome”
Darba pirmajā daļā atspoguļošu prakses laikā redzētā un informācijas avotos lasītā kopainu par viesnīcu, kurā strādāju praksi.
Otrajā daļā aprakstīšu savus individuālos uzdevumus – Minibāra un veļas mājas darba organizācija.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse viesnīcā "Hotel de Rome"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/218621

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties