Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,95 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,04
Pirkt
Identifikators:681154
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  LIETVEDĪBA UN TĀS SASTĀVDAĻAS    4
2.  PERSONĀLA DOKUMENTI UN TO NOFORMĒŠANA    7
2.1.  Personāla dokumentu veidi un to izstrādāšana    7
2.1.1.  Īss dzīves apraksts    8
2.1.2.  Iesniegums    9
2.1.3.  Raksturojums-Rekomendācija    9
2.1.4.  Motivācijas vēstule    9
2.1.5.  Darba līgums    10
2.1.6.  Pilnvara    10
2.2.  Dokumentu glabāšana    11
2.3.  Personālsastāva lietu veidošana un noformēšana    12
3.  PERSONĀLA VADĪBAS LIETVEDĪBAS PRAKSES XXX PAŠVALDĪBAS INSTITŪCIJĀ    14
3.1.  SVID analīze    14
3.2.  Darbs ar personāla dokumentiem XXX pašvaldībā    17
  SECINĀJUMI    22
  PRIEKŠLIKUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
  PIELIKUMI    25
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Lietvedības procesā ir jāievēro noteikta kārtība, kas ir noteikta likumos, lai konkrētajā organizācijā būtu kārtībā dokumenti, lai tie būtu sakārtoti, un iestādes darbs būtu organizēts efektīvāk.
2. Visās organizācijās personāla vadības lietvedības prakse netiek organizēta vienādi, vairākus jautājumus nosaka tieši organizācijā izveidotas instrukcijas, kas balstītas uz normatīviem aktiem.
3. Galvenais lietvedības uzdevums ir dokumentu sagatavošana un noformēšana atbilstoši pastāvošajām prasībām, jo bez pareizas dokumenta noformēšanas nedarbojas pārējie trīs lietvedības pamatuzdevumi – dokumentos fiksēto uzdevumu izpildes termiņu ievērošana, dokumentu saņemšana, uzskaite un uzkrāšana, dokumentu saglabāšana, izmantošana un iznīcināšana.
4. Iestādes vadītājs ir tas, kas ir atbildīgs par lietvedības procesa organizēšanu.
5. XXXs novada pašvaldībā lielākā lietvedības organizēšanas problēma ir arhīva telpu trūkums.
6. Lietvedības datorprogramma „Namejs” tikai pēc vairākiem gadiem atvieglo organizācijas darbu, jo no sākuma visi darbi lietvežiem dubultojas.
7. Personas kartiņas netiek vairs aizpildītas nesen pieņemtiem darbiniekiem.
8. XXXs pašvaldībā nav slepeno dokumentu, tikai ierobežotas pieejamības.
9. Nepareizi uzrakstīti iedzīvotāju iesniegumi padara lietvežu darbu interesantu.

PRIEKŠLIKUMI
1. Izstrādāt un apstiprināt organizācijas lietvedības instrukciju, kurā būtu aprakstīti visi procesi ar dokumentiem.
2. Izveidot nolikumu, ko darīt, ja iestādē pazūd personāla dokumenti.
3. Novērst un sakārtot arhivēšanas problēmas, lai lietvedības organizēšana personāla vadībā noritētu sekmīgāk.
4. XXXs pašvaldības vadītājai vairāk kontrolēt un sekot līdzi lietvedības kārtībai, nevis pievērst uzmanību tikai tad, kad rodas kādas problēmas.
5. Pilnveidot personāla vadības lietvedības darbu, pilnveidojot darbinieku kompetenci ar lietvedības datorprogrammu „Namejs”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1330195
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Personāla vadības lietvedības prakse pašvaldības institūcijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/681154

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties