Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:326731
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Klases audzinātāja: xxx, bērnu skaits klasē- astoņi.
Izvēlējos šo skolu tāpēc, ka :
esmu šīs skolas absolvente
klases audzinātāja ir pedagogs ar 20 gadu darba stāžu
vēlējos iepazīties ar pedagoga darbu lauku skolā
uzskatu, ka lauku bērni atšķiras no pilsētas skolu bērniem
Tā kā klase nav liela, tur valda harmonija. Viens otru aizstāv un jūt līdzi jebkurā situācijā. Savā starpā ir ļoti labi draugi, vienmēr viens otram izpalīdz, gadās jau dažreiz kādi strīdz, bet tas ir ļoti reti. Ir ļoti asprātīgi, māk spriest loģiski, ja kāds viņus aizvaino, vai iesit, turas pretī, neraud un neizrāda aizvainojumu.
Bērni tiek bieži vien atstāti vieni, lai paveiktu uzdoto darbu. Viņi kļūst saliedētāki un patstāvīgāki. Klasē ir viens līderis ( Kristīne), kas nosaka visu ko darīt, kad klasē nav skolotājas, pārējie bērni neiebilsts un labprāt izpilda visus norādījumus.
Pēc manām domām desmitgadīgie bērni savam vecuma ir pārāk pieauguši. Varbūt viņi īpaši centās šo savu patstāvību parādīt manā klātbūtnē, tādejādi liekot saprast, ka viņi jau ir lieli un skolotāja var uz viņiem paļauties, bet varbūt viņi centās nesaniknot un "neiegāzt" savu audzinātāju svešinieka klātbūtnē.
Skolotāja tiek respektēta, jo viņas mācīšanas veids ir harizmātisks. Brīžiem stundas laikā no bērniem var just bailes, nedrošību, jo skolotāja stundas laikā var sakliegt, vai ironiski aizrādīt.
Skolotāja īpaši neizceļ nevienu no bērniem, viņai nav ne sava mīluļa, ne arī īpaši nemīlama bērna. Ja kāds no klases bērniem ir izpelnījies aizrādījumu, tad viņš to arī saņems, un ja ir pelnījis uzslavu, tad arī to skolotāja neaizmirst, lai arī varbūt tajā brīdi ir bijusi ļoti nokaitināta.
Kad es aizgāju uz skolu, lai pieteiktos praksē, mani ne īpaši gribēja pieņem. Direktore sakumā bija kategoriski pret, pamatojot savu negatīvo attieksmi ar to, ka nevēlas pildīt dokumentus. Mana uzstājība guva panākumus, lai gan negatīvā attieksme bija jūtama pat līdz pašām prakses beigām. Manas attiecības ar skolotāju bija tikai un vienīgi lietišķas, lai arī viņa mani labi pazīst. No skolas vadības nejutu ne kādu atbalstu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiskās prakses dienasgrāmata”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/326731

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties