Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,14 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,85
Pirkt
Identifikators:685011
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2005.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Visu praktiski vadīto stundu plānojums un raksturojums    4
  Izvērsta refleksija par mājturībā novadītajām stundām    4
  Visu mājturībā novadīto stundu plāni    4
  Atklātās mācību stundas konspekts Nr.1    6
  Stundas plānojuma īss pārskats    6
  Stundas izvērstais plānojums    7
  Atklātās mācību stundas konspekts Nr.2    8
  Stundas plānojuma īss pārskats    8
  Stundas izvērstais plānojums    9
  Novadīto mājturības stundu pašanalīze un pašvērtējums    10
  Izvērsta refleksija par informātikā novadītajām stundām    11
  Novadītās stundas 5. un 7. klasēs    12
  Novadītās stundas 6. un 8. klasēs    14
  Atklātās mācību stundas konspekts Nr.1    17
  Stundas plānojuma īss pārskats    17
  Stundas izvērstais plānojums    18
  Atklātās mācību stundas konspekts Nr.2    19
  Stundas plānojuma īss pārskats    19
  Stundas izvērstais plānojums    20
  Novadīto informātikas stundu pašanalīze un pašvērtējums    21
  Metodisko komisiju darbs skolā    23
  Stundu vērtēšanas kritēriji skolas izstrādātajās stundu novērošanas/ hospitācijas un inspekcijas lapās    25
  Stundu saraksta sastādīšanas tehnoloģijas    26
  Kopējais skolas metodiskā darba izvērsts raksturojums    27
2. nodaļa.  Skolas pedagoģiskā (audzināšanas) vide    28
  Skolas audzināšanas prioritārie virzieni    28
  Interešu izglītība    28
  Skolas pasākumi, tradīcijas    28
  Skolas sadarbības formas ar skolēnu vecākiem    28
  Mana dalība skolas pasākumu sagatavošanā    29
  Klases audzinātāja funkcijas    29
  Klases audzināšanas darba virzieni    30
  Pasākumi    30
  Klases audzinātāja stundu tematiskais plānojums    31
  Klases audzinātāja stundas vadīšana un plānošana    31
  Dalība skolas un klases vecāku sapulcēs    31
  Pedagoģiskā darba analīze    32
3. nodaļa.  Skolas izglītības vide    32
  Skolas attīstības vēsture    32
  Skolas attīstības prioritārie virzieni    32
  Klašu komplektu un skolēnu skaits    33
  Skolotāji    34
  Izglītības programmas    34
  Skolas piedalīšanās projektos un skolas sadarbības partneri    35
4. nodaļa.  Pētnieciskā darbība    36
  Novērošana    36
  Secinājumi    37
  Pedagoģiskās prakses pašvērtējums ballēs. Paraksts    37
  Izmantotā literatūra    38
Darba fragmentsAizvērt

Līdz šim mājturības stundās biju piedalījusies vienīgi kā novērotājs. Šādu stundu bija diezgan daudz, jo aušanas mācību priekšmeta ietvaros nācās saskarties ar grūtībām veikt uzdotos darbus. Šī iemesla dēļ piedalījos mājturības stundās, kurās meitenēm tika mācīta aušana vairākas dienas, kā arī pati aktīvi stundās darbojos praktiski. Dažas stundas darbojos kā novērotājs. Stundu vērošana un dalība tajās notika XXX internātpamatskolā pie skolotājas X, kura savā jomā ir ar lielu pieredzi, bagātīgu uzskates materiālu bāzi un zināšanām.
Tagad, kad stundas bija jāvada pašai, arī dažas no tām izvēlējos saistībā ar aušanu, jo skola, kurā es strādāju pedagoģisko praksi mājturībā, ir cita – XXX vidusskola. Šeit skolotājai ir cits tematiskais stundu plānojums un aušanas stundas paredzētas tieši tagad. Nevar noliegt, ka tas mani iepriecināja, jo domāju, ka nedrīkstu izjaukt skolotājas paredzēto mācību plānu.
Vispirms vadīju četras stundas 6. klasē, kur vispirms runājām par krāsu teoriju, kompozīciju, kā arī par tēmām, kas kopīgs šīm teorijām ar latviešu etnogrāfiju. Pirmā stunda par krāsu teoriju notika informātikas kabinetā, lai skolnieces varētu noskatīties manu sagatavoto prezentācijas materiālu. Praktiski ar 6. klasi pinām pīnītes un pītās jostas.
Divas no 8. klases stundām bija tās, kuras tika hospitētas. Arī šeit pirmo stundu veltīju krāsu teorijai. Nākošā stunda, kura arī bija atklātā, tika veltīta etnogrāfijas zīmju apskatam.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1127479
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiskās prakses apraksts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/685011

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties