Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:219360
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Rīgas Pļavnieku ģimnāzija 14.05.2008. -05.05.2008    2
  Prakses apraksts    2
  Prakses statistika    3
  Stundu vērojumi    4
  Stundu vērojumu secinājumi    5
  Stundu vērojumu kritēriji    5
  Intervijas ar skolēniem    9
  Diskusijai izvirzītā tēma    10
  Dokumentācijas analīze    11
  Skolas pašnovērtējums (teorētiskā daļa)    13
  Prakses pašanalīze    20
  Prakses pašvērtējums    22
  Pielikums    45
  Rīgas 275. pirmsskolas izglītības iestāde „AUSTRIŅA” 22.09.2008 – 04.10.2008    23
  Prakses apraksts    23
  Prakses vietas raksturojums    25
  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums    26
  Pedagoģisko vērtību raksturojums vecākā pirmsskolas vecuma bērnu grupā    27
  Individuālie novērojumi    28
  Novērojumu konstatējumi un secinājumi    30
  Anketas vecākiem    34
  Pētnieciskās grupas izvirzītā problēma    37
  Pedagoģisko dokumentu analīze    40
  Prakses pašnovērtējums    42
  Pielikums    44
Darba fragmentsAizvērt

Stundu vērojumu secinājumi.

10.D klases skolēni ir ļoti nedisciplinēti, pat teiktu - nesavākti. Ļoti nepatīkamās situācijās nonāca pasniedzēji, jo jaunatnei bija praktikantu dēļ jāizrādās, demonstrējot klaju vienaldzību pret mācāmā priekšmeta skolotājiem. Nemāku teikt, vai tā ir vienmēr, bet šāda uzvedība lielā mērā norāda uz necieņu, kas, manuprāt, būtu no skolas telpām jāizskauž. Šādos jautājumos klases audzinātājai vajadzētu kontaktēties ar jauniešu vecākiem un sadarbības ceļā veicināt jauniešu attieksmes maiņu. Galvenokārt – attieksmi pret mācībām, jo tai ir ļoti negatīva pieskaņa. Nenopietna problēma parādās arī tajā faktā, ka netiek ņemtas līdzi mācību grāmatas un mājas darbi netiek ne pildīti, ne nodoti. Jauniešu attieksme pret savām sekmēm ir klaji vienaldzīga un tur ir vainojams, motivācijas trūkums.


Stundu vērošanai izmantoju šādus vērtēšanas kritērijus:

Aktīva līdzdalība mācību procesā (skolēns):
aktīva piedalīšanās diskusijā mācību procesā;
uzmanīgi klausīties,
teorijas pielietošana praksē;
aktīvi apmeklēt stundas; mājas darbu pildīšana;
radošs mācību darbs;
mājas darbu pildīšana;
sekošana uzdotajam mācību saturam;
uzmanības pievēršana grūti apgūstamajiem priekšmetiem;
spēja koncentrēties vajadzīgajā brīdī;
skolēnu parlaments, skolas radio;
papildizglītība, ārpusklases nodarbības;
centīga mācīšanās;
attieksme;
jautājot katra skolēna individuālo viedokli;
interese par priekšmetu;
regulāra skolas apmeklēšana;
špikeru rakstīšana;
izmanto dotās papildstundu iespējas; (LU projekts 2008., prof. I. Maslo un pētnieku grupa)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1127479
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties