Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:200235
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Muzeju prakses noslēguma anketa    3
  Ievads    5
  Pieredze    6
  Muzejs un skola    9
  Muzejpedagoģijas programmas    10
  Nodarbība    11
  Ievads    11
  Muzejs    11
  Nobeigums    12
  Aprobācija    13
  Piedāvājuma analīze    14
  Priekšlikumi    15
  Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
Secinu, ka muzejs tiešām var būt laba vieta, kur gūt papildus zināšanas, kas vēlāk noder gan skolas solā, gan eksāmenos, gan dzīvē. Diskusijās tam piekrita arī paši skolēni.
Manuprāt, es veiksmīgi izvēlējos muzeju, jo skolēni to zināja jau iepriekš, kas man ļāva labāk novērtēt viņu attieksmes izmaiņas pirms un pēc šīs muzejpedagoģijas programmas. Kopumā skolēnu attieksme pret muzejiem Vecpiebalgas vidusskolā ir diezgan pozitīva, tāpēc šī muzeja apmeklēšanas reize bija tikai kārtējā labā pieredzes daļa. Skolēniem patīk vietējie muzeji, un viņi tos labprāt apmeklē, īpaši tematisko pasākumu ietvaros.
Turpmākajām muzeju praksēm mana galvenā rekomendācija būtu skolotāju programmas studentiem lūgt vispirms apmeklēt vairākas muzejpedagoģijas programmas dažādos muzejos, jo man bija grūti sniegt objektīvu izvērtējumu tāpēc, ka nebiju redzējusi līdzīgas programmas citos muzejos un man nebija ar ko salīdzināt. Tas palīdzētu skolotājiem atrast piemērotāku un labāku programmu saviem skolēniem, lai skolēni gūtu tiešām labu pieredzi. Šīs idejas mīnuss ir tas, ka studentiem būs jāiegulda vairāk laika, bet, manuprāt, tā būtu laba pieredze, kura vēlāk noderētu skolā audzinātāja darbā, kad jāplāno ekskursijas klasei.
Prakses organizētība bija laba, vienīgi nedaudz trūka informācijas par to, kā labāk izvērtēt redzēto muzejpedagoģijas programmu. Nākošajiem gadiem iesaku noteikt kritērijus vai vismaz atsevišķas kritēriju grupas, pēc kurām izvērtēt programmu, jo man personīgi trūka izpratnes par to, kas tieši man programmā būtu jāizvērtē, jo muzeju izglītojošais formāts var atšķirties un viņam būtu jāatšķiras no tā, kāds tiek piedāvāts skolās.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties