Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:739611
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA “ROZE GV” mārketinga koncepcija    4
2.  Mārketinga komplekss    5
2.1.  Produkts    5
2.2.  Vieta    5
2.3.  Cena    6
2.4.  Virzīšana    6
3.  M.Portera 5 spēku modelis    8
3.1.  Jaunpienācēju draudi    8
3.2.  Patērētāju spēks    8
3.3.  Piegādātāju spēks    8
3.4.  Aizvietotājprodukts    9
3.5.  Nozares iekšējā konkurence    9
4.  Uzņēmuma mērķauditorija    10
4.1.  Tirgus segmentēšana    10
4.2.  Mērķtirgus    10
5.  MIS un LAS    11
6.  Anketa un tās apkopojums    12
7.  Uzņēmuma SVID analīze    17
  Secinājumi un priekšlikumi    21
Darba fragmentsAizvērt

2.Mārketinga komplekss
2.1. Produkts
SIA ROZE GV pircējiem tirgū piedāvā zivju pārstrādes produktus. Uz šo brīdi ražotnes sortiments sastāv no 65 dažādiem izstrādājumiem, kuri tiek piedāvāti dažādas ietilpības traukos. Uzņēmumā, galvenokārt, tiek ražoti siļķu un skumbriju izstrādājumi, kuriem ar specifiskām garšvielām tiek iegūtas dažādas garšas. Siļķes tiek liktas gan eļļā, gan marinādē un arī ceptas. Viena veida izstrādājumi tiek piedāvāti dažāda lieluma fasējumos- 3 kg, 2 kg vai 1,8kg iepakojumos, un mazajos traukos- 1 kg, 0,8 kg, 0,5 kg, 0,3 kg, 0,2 kg, kas dod iespēju klientam izvēlēties sev vēlamo iepakojumu.
Uzņēmums piedāvā dažādus siļķu produkti, piemēram, iecienītākie ir “Matjē”- siļķu fileja eļļā, tā tiek piedāvāta 0,200 kg bundžiņā un 2kg traukā, sālīta siļķe, siļķu tīteņi bez ādas/ ar ādu, siļķu filejas gabaliņi marinādē „Mājas gaume sevišķā”.
Bez siļķu pārstrādes produkcijas, vēl tiek ražoti dažādi kūpinājumi- no skumbrijas, laša, asara, sviestazivs un reņģēm No kūpinātām zivīm visvairāk ir iecienītas auksti kūpināta skumbrija bez galvas, karsti kūpināta skumbrijas plētne ar garšvielām un majonēzi, un reņģes. Kūpinātās zivis tiek piedāvātas gan vakuumā, gan bez vakuuma.
Vakuuma iepakojumā zivis ir dārgākas, bet to var estētiskāk pārdot, jo tā veikala vitrīnās neapžūst un šo produktu pircējam ir vieglāk aiznest mājās, jo nav jāuztraucas par iepakojuma drošību.
Uzņēmumā tiek izmantoti 4 iepakojuma veidi- plastmasas bundžiņas, plastmasas spainīši, vakuumiepakojumi, termoforminga iepakojumi.
Uzņēmums piedāvā tik daudzveidīgu produkciju tāpēc, lai tā atbilstu visu klientu gaumēm un „maciņam”.
Produktu derīgumu termiņš ir dažāds, bet robežās no 21-60 dienām.

2.2. Vieta
Uzņēmums SIA “ROZE GV” ir neliels zivju pārstrādes uzņēmums, kas atrodas Cēsīs, E.Veidenbauma ielā 12. Pie uzņēmuma ir ērta piebraukšana.
Uzņēmums savu produkciju tirgo visā Latvijā gan dažādu apvienību veikalos, piemēram, Iepirkuma Grupa, Elvi, Aibe, lielveikalos, piemēram, Maxima, IKI, gan mazos veikalos, kas nav ne lielveikali, ne iestājušies veikalu apvienībās.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/739611

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties