Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"-
Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojumus | 3 |
Attīstības stratēģija | 4 | |
Organizatoriskā struktūra | 4 | |
Personāla skaits un funkciju sadale | 4 | |
Preču sortiments | 5 | |
Attīstības gaita un tendences | 5 | |
2. | Uzņēmuma mārketinga darbības analīze | 6 |
Patērētāji/ klienti | 6 | |
Tirgus pētījumi | 6 | |
Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas | 6 | |
Konkurenti un konkurētspēja | 7 | |
Preču raksturlielums un apgrozījums | 7 | |
Preču cenas to veidošana | 8 | |
Reklāma, tās efektivitāte un sabiedrisko attiecību veidošana | 9 | |
Secinājumi | 10 | |
Priekšlikumi | 11 | |
Mārketinga audita izziņa | 12 |
PERSONĀLA SKAITS UN FUNKCIJU SADALE
Uzņēmumā strādā ap 40 darbinieku, un tas uzskatāms par vidēji lielu uzņēmumu. Darbinieku funkcijas un darba apraksti ir izveidoti un darbiniekiem zināmi. Pieņemot jaunus darbiniekus, tie darba aprakstus saņem jau kopā ar darba līguma projektu, tāpēc jau pirms darba līguma noslēgšanas darbinieks precīzi zina, kādas būs viņa funkcijas un kas tieši ietilpst viņa pienākumos. Jaunu darbinieku pieņemšanā darbā ir pārdomāta – uz vakantajām darba vietām tiek rīkoti konkursi un jaunus darbiniekus uzņem pēc nopietnas pieteikumu analīzes un pārrunām.
Katrā veikalā ir- veikala vadītājs, vecākais pārdevējs un divi jaunākie pārdevēji. Galvenā persona uzņēmuma, kura pieņem visus svarīgos lēmumus par attīstību ir īpašnieks, konsultējoties ar veikala vadītājiem. Jaunākajiem pārdevējiem ir pienākums uzturēt veikalos kārtību un pieņemt pasūtījumus. Vecākais pārdevējs koordinē un uzmana jaunākos pārdevējus. Veikala vadītājs organizē pasūtījumus, aprēķina algas un prēmijas un veic citus svarīgos darbus.
PREČU SORTIMENTS
Nakts Mēbeles galvenokārt piedāvā klientiem 9 guļamistabas kolekcijas (Alfa, Aura, Delta, Greta, Linda, Rīga, Roma, Sandra, Stella). Katrā kolekcijā ietilpst gulta, skapis, nakts skapis vai kumode. Iecienītākā ir Delta kolekcija, jo tā ir par pieņemamu cenu ar teicamu kvalitāti.
Otrs lielākais produkts ir gultu matrači, kas tiek tirgoti atsevišķi un ir arī iecienīti klientu vidū.
Nakts Mēbeles piedāvā arī plašu gultasveļas kolekcija, kas klientu vidū ir īpaši iecienīta.
Veikalos tiek tirgoti arī guļamistabas aksesuāri- lampas, vāzes, tekstilizstrādājumi u.c.
Pēc apgrozījuma mēbeles sastāda ~65%, matrači ~25%, aksesuāri ~10%.
ATTĪSTĪBAS GAITA UN TENDENCES
Izpētot uzņēmuma darbību pēdējos gados var secināt, ka uzņēmums attīstās ļoti veiksmīgi un pelņa pieaug ar katru gadu. Šie labie rādītāji ir saistāmi ar mājokļu pieaugumu un attīstību valstī.
Prakses laikā, iezīmējās tendence, ka klients pērkot gultu iegādājas uzreiz arī jaunu gultasveļu, kas tiek pārdota ar atlaidi (10-15%).
…
1. Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojumus 3 Attīstības stratēģija 4 Organizatoriskā struktūra 4 Personāla skaits un funkciju sadale 4 Preču sortiments 5 Attīstības gaita un tendences 5 2. Uzņēmuma mārketinga darbības analīze 6 Patērētāji/ klienti 6 Tirgus pētījumi 6 Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas 6 Konkurenti un konkurētspēja 7 Preču raksturlielums un apgrozījums 7 Preču cenas to veidošana 8 Reklāma, tās efektivitāte un sabiedrisko attiecību veidošana 9 Secinājumi 10 Priekšlikumi 11 Mārketinga audita izziņa 12
- Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
- Prakses atskaite mārketingā
- Prakses atskaite SIA "Rearts A"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai19
-
Prakse mārketingā un grāmatvedībā
Prakses atskaite augstskolai11
-
Profesionālās prakses pārskats tirdzniecības uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai9
Novērtēts! -
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai28