Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:761780
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2004.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Saimnieciskā darbība    3
1.1.  Saimnieciskās darbības analīze    3
1.1.1.  mērķis    3
1.1.2.  stratēģija    3
1.1.3.  oraganizatoriskā struktūra, funkciju sadale, savstarpējā komunikācija, to organizējošie dokumenti    3
1.1.4.  darba organizācija    4
1.1.5.  plānošanas sistēma    4
1.1.6.  finanšu rādītāji    5
1.2.  ieteikumi saimnieciskās darbības uzlabošanai    5
2.  Mārketinga darbība    7
2.1.  Mārketinga darbības analīze    7
2.1.1.  preču un pakalpojumu sortiments    7
2.1.2.  jaunu produktu izstrādāšanas politika un organizācija    7
2.1.3.  cenu noteikšanas metodes un politika    8
2.1.4.  produktu sadales tīkls un tā efektivitāte    8
2.1.5.  reklāmas darbība    9
2.1.6.  pārdošanas organizācija un veicināšana    9
2.1.7.  sabiedrisko attiecību un uzņēmuma tēla veidošana    9
2.1.8.  darbs ar klientiem    10
2.2.  Ieteikumi mārketinga darbības uzlabošanai    11
3.  SIA „EVA Autonams” SVID analīze    13
4.  Mārketinga pasākumu plāns SIA „EVA Autonams” apgrozījuma palielināšanai vidējā termiņā    14
Darba fragmentsAizvērt

SIA valdē ir tikai 1 valdes loceklis, kas ir arī valdes priekšsēdētājs. Skaistumkopšanas salonam, Blue Box solāriju studijai ir katram ir savs vadītājs, kas atbild par šajās struktūrvienībās notiekošo un organizē darbu, abos autoservisos ir servisa vadītāji, kas atbildīgi katrs par savu servisu, bet neatbild par auto rezerves daļu veikaliem, kuros nav vadītāja, visi darbnieki pakļauti SIA valdes priekšsēdētajam, tā pat kā Evas mēbeles pārdevēja. Kopā uzņēmumā nodarbināti 30 darbinieki.
Savstarpējā komunikācija notiek sarunu un telefonsarunu veidā, kā arī ar e-pasta starpniecību. Uzņēmumā nav izstrādati noteikumi hierarhijas ievērošanā, jebkurš darbinieks ar sev interesējošiem jautājumiem var vērsties pie uzņēmuma īpašnieka nevis sava tiešā vadītāja. Reizēm tas nerada pilnīgi nekādas problēmas, bet reizēm tas izraisa to, ka darbinieka tiešais vadītājs nav informēts par kādu problēmu vai ierosinājumu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/761780

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties