Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,88 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,61
Pirkt
Identifikators:913847
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    5
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    7
3.  SIA „LejasKrūmi” mārketinga vides elementi    10
3.1.  Mārketinga iekšējā vide    10
3.2.  Mārketinga ārējā vide    11
4.  Produktu un pakalpojumu sortiments un dzīves cikls uzņēmumā    14
4.1.  „Lejaskrūmi” piedāvātie pakalpojumi    14
4.2.  Preces dzīves cikls    17
5.  Mārketinga pamatelementu izpēte    18
6.  Uzņēmuma klienti un mērķauditorija    21
7.  Konkurence    26
8.  SIA „LejasKrūmi” komunikācijas instrumenti    28
9.  Aptaujas anketas rezultāti un priekšlikumi    31
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    35
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    36
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums, kurā autors gāja praksi ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA „Lejaskrūmi” darbību reglamentē Latvijas Republikas likumdošana, piemēram, likums „Par uzņēmējdarbību”, Komerclikums u.c. Uzņēmumam ir viens dibinātājs.
SIA „Lejaskrūmi” ir reģistrēts ar reģistrācijas Nr.40001008270, tā juridiskā adrese ir „Šlokenbeka”, p/n Milzkalne, Smārdes pagasts, Tukuma rajons.
18. gadsimtā muižā norisinājās strauja lauksaimnieciska darbība. Galvenā bija spirta un alus ražošana, kaut gan muižā turēja arī mājlopus.Līdz 1920. gadam muiža piederēja barona fon Rekes dzimtai. Pēc tam Šlokenbekas muiža kļuva par valsts īpašumu.1957. gadā tajā sāka saimniekot ceļu nozares organizācijas, kuras vēlāk uzsāka muižas atjaunošanas un restaurācijas darbus. Atjaunotajā Šlokenbekas muižā tagad mājvietu ir atradis Latvijas ceļu muzejs.
Viena no skaistākajām Latvijas muižām Šlokenbeka atrodas Tukuma rajona Milzkalnē, 60 km attālumā no Rīgas. Tā ir vienīgā viduslaiku nocietinātā muiža, kas saglabājusies Baltijā līdz mūsdienām.
Kopš 2002. gada SIA „Lejaskrūmi” apsaimnieko Šlokenbekas muižu, kas atrodas Latvijas valsts ceļi īpašumā.
Šlokenbekas muižā ir lieliska iespēja rīkot seminārus, lietišķas tikšanās, prezentācijas, konferences gan lielākām (70 cilvēku), gan mazākām (25 cilvēku) dalībnieku grupām. Šlokenbekas muižas teritorijā ietilpst krogs, viesnīca (ar gultas vietām līdz 85 cilvēkiem), pirts telpa, kamīnzāle, tautas nams ar lielo un mazo zāli, lielā un mazā velve, alus pagrabs, Latvijas ceļu muzejs, konferenču zāle un, protams, pagalms. Siltākajā laikā pagalms tiek izmantots dažādu brīvdabas masu pasākumu organizēšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga prakse Šlokenbekas muižā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/913847

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties