Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:111766
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Es analizēšu uzņēmuma IU „Eringa” skaistumkopšanas salonu „Ēra”, kas atrodas Gulbenes pilsētā. Šis uzņēmums īsteno pircēju koncepciju. Tā ir vērsta uz klientu vajadzību apmierināšanu. Uzņēmuma mērķis ir apmierināt noteiktas pircēju grupas vajadzības. Šajā gadījumā tās ir saistītas ar skaistumkopšanu. Šī koncepcija ir arī vērsta uz to, lai pircējs saņem vislabāko kvalitāti un gandarītu rezultātu. Uzņēmums „Eringa” seko līdz pircēju vajadzību izmaiņām un prasībām, attiecīgi meklējot veidu kā šīs vajadzības apmierināt. Klientus interesē labs rezultāts, ko var garantēt kvalitatīvs darbs. Lai pakalpojumu sniegšana nezaudētu kvalitāti, darbinieku kvalifikācija tiek paaugstināta regulāri apmeklējot dažādus seminārus, kursus, izstādes Latvijā. Kā arī tiek veicināta darbinieku tālākizglītība šajā nozarē, apgūstot jaunus radniecīgus amatus.
Piemēram, uzņēmums bija sekojis līdz jaunumiem skaistumkopšanas nozarē un noskaidroja, ka cilvēki nāk uz frizētavu ne tikai, lai grieztu vai krāsotu matus, bet arī vēlas tos atveseļot. Tāpēc tagad frizētavās piedāvā matu ārstēšanas pakalpojumu, kur klients pēc vairākiem kursiem var atveseļot matus. Uzņēmuma „Eringa” frizieres apmeklēja seminārus par matu ārstēšanu, lai viņu darbs būtu kvalitatīvāks un efektīvāks.
Šis salons ļoti rūpējās par klientu labklājību, lai klientam būtu ērti, patīkami un klientam rastos vēlme atgriezties vēlreiz. Darbinieki piedāvā kafiju vai tēju, jo salonā klients pavada pietiekami ilgu laiku. Salonā nav saspringta gaisotne, bet gan mājīgs un ērts interjers. Uzņēmums dara visu, lai klients ienākot jūt, ka viņš šeit ir gaidīts.
Salons koncentrējas uz to, ko var klientiem sniegt, nevis uz to, ko var no klientiem gūt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā. Skaistumkopšanas salons”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/111766

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties