Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,93 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,56
Pirkt
Identifikators:594567
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācību virtuve    4
2.  Ēdienu gatavošanas tehnoloģija    9
2.1.  Pārtikas produktu pirmapstrāde    10
2.2.  Zudumu noteikšana    11
2.3.  Darba vietas sakopšanas, beidzot pirmapstrādi    12
2.4.  Pusfabrikātu sagatavošana un uzglabāšana    13
2.5.  Ēdiena uzglabāšana    14
2.6.  Ēdienu noformēšana, pasniegšana, degustācija    15
3.  Praksē apgūstamo tēmu saraksts    18
4.1.  Iekārtu un inventāra saraksts    21
5.  Dārzeņu ēdieni    25
5.1.  Ēdienu grupas iedalījums    25
5.2.  Pamatproduktu un biežāk pievienoto produktu sortiments    25
5.3.  Pamatproduktu raksturojošās uzturvielas    26
5.4.  Pirmapstrāde    26
5.5.  Siltapstrādes paņēmieni    27
5.6.  Uzturvielu izmaiņas produktu pirmapstrādē un siltapstrādē    27
5.7.  Dārzeņu sautējums – receptūra    28
5.8.  Dārzeņu sautējuma pagatavošana    29
5.9.  Ēdiena uzturvērtības raksturojums    30
5.10.  Dārzeņu ēdienu vieta ēdienkartē    30
5.11.  Pārbaudes darbs    31
  Secinājumi    33
  Bibliogrāfija    34
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Mācību metodiskās prakses vieta bija ļoti atbilstoša praksē veicamiem uzdevumiem, mācību virtuve ir atbilstoši iekārtota un tajā atrodas viss nepieciešamais inventārs un darba rīki. Studenti var būt lepni, strādājot tādos apstākļos.
Pēc prakses beigām varu secināt, ka prakses norise bija veiksmīga, praksē apgūtais sniegs lieliskas zināšanas turpmākajā dzīvē, jo ēst gatavošana ir tas process, ko katrs no mums veic ikdienā. Jauniegūtās atziņas tiek izmantotas sadzīvē.
Sadarbošanās ar kursa biedriem prakses laikā, sniedza lielisku iespēju viņus iepazīt no pavisam citas puses, jo nodarbības nenotika tik oficiālā gaisotnē kā lekcijas.
Prakses laikā pagatavotie ēdieni bija izdevušies un katram no mums tika dota iespēja novērtēt savu pagatavoto, kā arī vērtēt kursa biedru paveikto. Ēdieni lielākoties bija izdevušies, protams, gadījās par kādai ķibelei, bet no kļūdām mācās.
Ieguvums pēc prakses ir neizmērojams, jo informācija, kas tika uzzināta un pilnveidota darba procesā, noderēs turpmāk. Ļoti bieži pēc notikušajām nodarbībām, mājās tika gatavoti ēdieni, ko bijām iemācījušies praksē. Tad tos varēja novērtēt arī ģimenes locekļi.
Prakses sākumā šķita, ka tai īsti nav pamata, uz pirmo nodarbību gājām ar skepsi, bet pirmās nodarbības attaisnoja cerēto un katru ceturtdienu ar prieku gaidījām, bieži vien pēc nodarbībām ēst negribējās līdz vakariņu laikam.
Kopumā es šo praksi vērtēju kā izdevušos un nepieciešamu, jo arī, lai izpildītu darba kartes, nācās meklēt informāciju, lasīt dažādas grāmatas, kas pilnveido katra no mums zināšanas par ēdiena gatavošanas tehnoloģiju.
Rakstot prakses atskaiti, iegūtās zināšanas tika atsvaidzinātas, jo daudz kas no jau iegūtā, bija aizmirsies, prakses atskaite ir lielisks apkopojums paveiktajam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mācību metodiskā prakse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/594567

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties