Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,93 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,56
Pirkt
Identifikators:401035
Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    1
  Ievads    2
  Specializācijas prakses kalendārais plāns    4
  Vēroto stundu konspekti    5
  1.stundas konspekts    6
  2. un 3. stundas konspekts    8
  4.stundas konspekts    10
  5.stundas konspekts    12
  6. stundas konspekts    14
  7. stundas konspekts    16
  8. stundas konspekts    18
  9. stundas konspekts    20
  Vadīto stundu konspekti    22
  1.stundas konspekts    23
  2.stundas konspekts    27
  3. stundas konspekts    31
  4. un 5. stundas konspekts    35
  Ieguvumi no prakses    42
Darba fragmentsAizvērt

Klase: 5. klase latviešu valoda (vēroju 2 vienādas stundas 5. b un 5. c klasē)
Temats: Vārdu darināšana
Mērķis: Radīt skolēniem izpratni par jaunu vārdu darināšanas iespējām un to pielietojumu.
Secinājumi
Gada sākumā, „ saņemot” 5. klases , skolotāja ir profesionāli strādājusi pie skolēnu disciplīnas, jo vēroto stundu laikā ne reizi nebija situācijas, kad skolēnu nedisciplinētības dēļ tiktu traucēts mācību process.
Ar metodēm, kādas skolotāja rādīja stundā, bērni ir pieraduši strādāt ikdienā, jo viņiem neradās jautājumi, kā to pildīt. Piemēram ,es nezināju, kas ir dubultās lasīšanas metode, bet tiklīdz bērni dzirdēja šo vārdu salikumu, tā zināja, kas jādara.
Bērni zina , kas stundā ir jāpadara. Pie tāfeles vienmēr tiek piesprausta lapiņa ar to, kādi uzdevumi stundā ir jāpaveic. Skolēniem nav pretenziju pret mājasdarbiem, jo viņiem ir skaidrs, ka to, ko neizdara klasē, pilda mājās, ja izpildīts viss, mājasdarba nav.
Skolotājas stunda ir loģiska un secīga. Loģiskums stundā rada drošības sajūtu bērniem un mobilizē viņus darbam, kas, savukārt, izslēdz disciplīnas problēmas klasē.
Skolotājas stunda atbilst viņas izvirzītajam stundas mērķim un, manuprāt, tas arī tika pilnībā realizēts.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/401035

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties