Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,08 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,91
Pirkt
Identifikators:122595
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Aktīvās audzināšanas mācību prakses lapa    3
  Sociālo zinību stundas konspekts 3.klasei    4
  Sociālo zinību stundas konspekts 2.klasei    7
  Dabaszinību stundas konspekts 3.klasei    8
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 4.klasei    11
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 4.klasei    13
  Rokdarbu stundas konspekts 4.klasei    14
  Rokdarbu stundas konspekts 4.klasei    16
  Matemātikas stundas konspekts 3.klasei    18
  Matemātikas stundas konspekts 3.klasei    21
  Literatūras stundas konspekts 3.klasei    23
  Literatūras stundas konspekts 3.klasei    26
  Skatuves runas konkurss    29
  Pielikumi    33
Darba fragmentsAizvērt

Datums: 2.12.2008.
Klase: 3.klase
Stunda: Sociālās zinības
Temats: Preces un pakalpojumi
Stundas mērķis: Sekmēt skolēnu sociālās, intelektuālās un radošās darbības attīstību izpratnē par apkārtējām ekonomiskajām norisēm.
Stundas uzdevumi:
1)Nostiprināt izpratni par preces un pakalpojuma būtību;
2)Sekmēt prasmi saskatīt likumsakarības starp patērētāju un ražotāju;
3)Izprast atšķirību starp sabiedrisko un privāto sfēru pakalpojumiem;
4)Pilnveidot prasmi strādāt ar tekstu;

Stundas gaita:
Stundu sākam ar kopīgu sasveicināšanos!
Ikdienā mēs ikviens esam patērētājs, jo iegādājamies preces un izmantojam pakalpojumus. Informēju skolēnus par stundas tēmu un rosinu kopīgi noskaidrot:
Kas ir prece?
Kas ir pakalpojums?
Kas ir patērētājs un ražotājs?
Skolēni frontāli izsaka savu viedokli, arī pieredzi- min piemērus!
Rosinu skolēnus iepazīties ar stāstu ,,Santīmiņa ceļojums uz Rīgu” (skat.piel.Nr.1) un veikt uzdevumus, izmantojot tekstā gūto informāciju. Darbs darba lapās. (skat.piel.Nr.2)
Skolēni individuāli lasa tekstu un grupē tekstā minētās preces un pakalpojumus. Diskutē, pamato savu viedokli- tādējādi netieši nostiprina zināšanas par precēm un pakalpojumiem.
Pārrunas ar skolēniem par teksta saturu:
Kā jūs domājat vai Santīmiņš rīkojās pareizi?
Ko jūs būtu darījuši savādāk, lai izvairītos no nevajadzīgiem tēriņiem?
Skolēni izsaka savas domas un pamato savu atbildi.
Pārrunājot teksta saturu, paredzu, ka lielākais vairums skolēnu nonāks pie secinājuma, ka Santīmiņam nevajadzēja pirkt tik daudz saldumu un nekavējoties sākt našķoties.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1124183
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/122595

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties