Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
0,84 (12%)
Cena ar atlaidi*:
6,15
Pirkt
Identifikators:520118
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kurjerkompānija SIA “TRANSPORTS”    5
1.1.  Uzņēmuma vēstures, darbības formas un veidu raksturojums    5
1.2.  SIA „TRANSPORTS” pakalpojumu raksturojums    9
2.  Uzņēmuma tiesiskais regulējums    12
3.  SIA „TRANSPORTS” iekšējā vide    16
3.1.  Iekšējās vides elementu raksturojums un mijiedarbība    16
3.2.  Uzņēmuma mērķu analīze    17
3.3.  Personāla kvantitatīvais un kvalitatīvais raksturojums    18
3.4.  Uzņēmuma struktūra    20
3.5.  uzņēmuma kultūras un tehniskā nodrošinājuma raksturojums    24
4.  Uzņēmuma vadītāja darbības principi    25
4.1.  Plānošanas un organizēšanas process uzņēmumā    25
4.2.  Vadīšanas process    26
4.3.  Darbinieku novērtēšana un motivēšana, atalgojuma sistēma    28
4.4.  Kontroles process    32
5.  Uzņēmuma vieta nozarē un attīstības perspektīvas Latvijā un starptautiskajā tirgū    35
6.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    38
7.  Komunikāciju sistēma uzņēmumā    43
8.  Lēmumu pieņemšanas procesa analīze    45
9.  Sociālā atbildība uzņēmumā    47
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    50
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    51
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Starptautisko kurjerpasta pakalpojumu nozarē tirgus spēlētāju skaits nav liels, tomēr to tirgus pozīcijas ir diezgan vienlīdzīgas, kā rezultātā tirgus koncentrācija ir zema un konkurences stāvoklis apmierinošs.
2. Iekšzemes kurjerpasta pakalpojumu nozarē tirgus spēlētāju skaits ir augstāks, taču arī tirgus koncentrācija ir augstāka, jo tirgū sastopami vairāki izteikti līderi, kā, piemēram, DPD, tai skaitā SIA „TRANSPORTS” un Latvijas pasts.
3. Transporta attīstības perspektīvas starptautiskajā tirgū ir labas, jo starptautiskais tirgus ir saistošāks par Latvijas tirgu. Bet lai attīstītos ir nepieciešama liela investīciju piesaiste, kas šajā ekonomiskajā situācijā ir ļoti sarežģīta.
4. Uzņēmumā divas reizes gadā, regulārajās kurjeru apmācību ietvaros, tiek veikta kurjeru testēšana. Kurjeru vērtēšana ir obligāts priekšnosacījums noslēgtā sadarbības līguma izpildei ar ģenerāluzņēmēju DPD Latvija un ISO kvalitātes standartu nodrošināšanai.
5. Darbinieka zināšanas un kompetence tiek novērtētas arī "Darbinieku vērtēšanā". Lai uzņēmuma vadītājs varētu novērtēt, kā attīstās vai uzlabojas katra darbinieka zināšanas un kompetence, vērtēšana notiek regulāri - vienu reizi gadā. Tas ir viens no veidiem, kā tiek dibināts dialogs starp vadītāju un padoto, kā tiek panākta atpakaļ ejošā informācijas plūsma (no darbinieka uz vadītāju), tas ļauj izanalizēt darbinieka līdzšinējo sniegumu un plānot viņa nākotni uzņēmumā.
6. Palielinoties darba apjomam un iestājoties darba prognozējamībai un regularitātei, pieauga arī prasības pēc augstākas darba kvalitātes, pēc darbinieku novērtēšanas un motivēšanas. Uzņēmumā tika nolemts izstrādāt citu atalgojuma sistēmu, kuras pamatā palika fiksētā darba algas daļa un mainīgā daļa.. Piemaksas lielums veidojas no ikmēneša izpildītā darba kvalitātes vērtējuma, kas sarakstīts tūres kvalitātes aprakstā un vienlīdz ir arī motivācijas sistēmas viena no sastāvdaļām.
7. Darba procesā un problēmu risināšanā uzņēmuma vadītājs saviem padotajiem piešķir patstāvību, iesaista viņus lēmumu pieņemšanas procesā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,72 €
Materiālu komplekts Nr. 1340230
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalifikācijas prakse kurjerkompānijā SIA "Transports"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/520118

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties