Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,71 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,78
Pirkt
Identifikators:352809
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Tēma. „Ziema” Uzdevumi visām attīstības jomām   
2.  Pirmdiena. Laikapstākļi ziemā   
3.  Otrdiena. Koki ziemā   
4.  Trešdiena. : Dzīvnieki ziemā   
5.  Ceturtdiena. Dzīvnieki ziemas miegā   
Darba fragmentsAizvērt

Ritmiski plaukšķinot, bērni nosauc visu bērnu vārdus pēc kārtas. Pēc sasveicināšanās, vērojot sniegpārsliņās ierakstītos vārdus, noskaidrojam, kurš bērns nav ieradies skolā, sakaitām, cik sniegpārsliņas tukšas, cik aizpildītas. Aizsūtam sveicienus bērniem, kas nav skolā.. Noskaidrojam, kāds pašlaik gadalaiks, kurš mēnesis, kura nedēļas diena ir šodien, kura bija vakar, kura būs rīt. Daži bērni prot nosaukt arī ziemas mēnešus. Skolotāja veic pārrunas ar bērniem par brīvdienām, par laikapstākļiem, par aktivitātēm un redzēto brīvdienās. Skolotāja pastāsta, ka šonedēļ bērni uzzinās daudz jauna par ziemu, laikapstākļiem, kokiem, dzīvniekiem un putniem ziemā., būs ceļojumi, skaisti darbi un daudz kā interesanta.

Rotaļnodarbība:
Ievada daļa
Skolotāja ar bērniem iet ārā, novēro, skolotāja aicina bērnus aprakstīt vārdos redzēto, aktivizējot un paplašinot vārdu krājumu saistībā ar ziemu. Iepazīstina bērnus ar termometru, ar ko mēra temperatūru ārā. Visi kopā veic eksperimentu ar sniegu un krāsām. Bērniem līdzi ir 2 burciņas. Skolotāja lūdz bērnus abas burciņas piepildīt ar sniegu. Tad, otiņu iemērcot akvareļu krāsā, iekrāso sniegu vienā burciņā un burciņas ienes iekšā.
Galvenā daļa
Skolotāja aicina visus bērnus apskatīt sniegu. Skolotāja jautā bērniem, kāds izskatās sniegs abās burciņās? Bērni stāsta- balts, tīrs, krāsains, zils, netīrs. Tad bērni novieto burciņas grupas telpās- uz vienas palodzes neiekrāsoto, uz otras- iekrāsoto, skolotāja lūdz bērnus paciesties, līdz sniegs būs izkusis.
Skolotāja jautā, kāds izskatās tikko uzsnidzis sniegs. Balts, tīrs, mīksts, mirdz saulē.
Skolotāja pastāsta, ka šodien bērni paši gatavos savu sniedziņu, sniegputeni, ko varēs izšaut ar sniega lielgabalu ( Pielikums Nr.2).
Skolotāja lūdz bērnus apsēsties rotaļu telpā uz paklāja, paņemot rokās savu veidojumu. Visi izmēģina, kā „darbojas” izgatavotais putenis.
Skolotāja vēlas zināt, kurš bērns gaida sniedziņu kā mīļu ciemiņu. Dzejnieks Vitauts Ļūdēns gan ļoti gaida sniedziņu, putenīti.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,78 €
Materiālu komplekts Nr. 1127933
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrētā prakse pirmsskolas izglītības iestādē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/352809

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties