Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,23 (19%)
Cena ar atlaidi*:
5,26
Pirkt
Identifikators:580865
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Iestādē vai uzņēmumā viena no svarīgākajām darba vietām ir birojs. Tas ir pirmais, ko redz apmeklētāji. Tā lielums un darbinieku skaits ir atkarīgs no uzņēmuma lieluma, bet biroja darbinieki parasti ir tie, ar kuriem klienti un sadarbības partneri kontaktējas visbiežāk. Arī komunikācija starp darbiniekiem un vadību notiek pārsvarā ar biroja darbinieku starpniecību, biroja vadītājs ir uzņēmuma centrā, tiek iesaistīts gandrīz visās aktivitātēs, dažādu pasākumu plānošanā un rīkošanā, informācijas saņemšanā un sniegšanā, piedalās pārrunās, sapulcēs, atbild uz telefona zvaniem, kontaktējas ar apmeklētājiem.
Mūsdienās, konkurences apstākļos, kad jūtams darbinieku trūkums, biroja iekārtojumam var būt izšķiroša nozīme darba vietas izvēlē. Birojā jāsavieno gan lietišķuma, gan mājīguma atmosfēras, pareizi plānotā birojā darbiniekam tīri psiholoģiski patīkamāk un vieglāk strādāt, birojā maksimāli jānodrošina komfortabla darba vieta, kura pēc iespējas mazāk ietekmētu darbinieka veselību.
Latvijā darba vides iekārtojumu reglamentē LR „Darba aizsardzības likums”, kas savukārt arī ir saskaņots ar Eiropas Savienības prasībām. Mūsdienās tiek piedāvāta plaša biroja mēbeļu un tehnisko līdzekļu izvēle un katru dienu tā paplašinās. Laika gaitā līdzekļi pilnveidojas, pilda arvien vairāk funkciju, tie aizņem mazāk vietas un darboties ar tiem ir ērtāk, ātrāk un vienkāršāk. Šie faktori ir kritēriji, pēc kuriem jāvadās izvēloties biroja iekārtojumu.
Darba mērķis ir apgūt biroja iekārtošanas un tehnisko līdzekļu veidus un biroja darba organizēšanu. Īpaša uzmanība pievērsta darba vietas un telpas iekārtošanai atbilstoši ergonomiskajam faktoram
Par pamatu savam darbam ņēmu savu biroju, kuru paredzēts paplašināt un pārkārtot atbilstoši mūsdienu prasībām un darbinieku vēlmēm un ieteikumiem. Birojs iespēju robežās tika iekārtots atbilstoši ergonomiskajām, darba drošības un darba aizsardzības prasībām.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biroja darba prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/580865

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties