Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:843232
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma darbības nozares raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts    4
1.2.  Nozares attīstības tempu raksturojums    6
2.  Uzņēmuma tirgus nišas raksturojums    10
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    10
2.2.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    11
3.  Uzņēmuma tirgus mērķi    14
4.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    16
4.1.  Produkta apraksts    16
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    18
4.3.  Mārketinga komunikācijas    19
4.4.  Preču sadales un relizācijas varianti    21
5.  Uzņēmuma īss tirgzinību problēmu raksturojums un nepieciešamo izmaiņu priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    26
  Pielikums    27
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi
Konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākajiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt lielāku peļņu. Mārketinga misija ir nodrošināt uzņēmumam priekšrocības konkurencē.
Latvijā ir daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar apdrošināšanu un tāpēc ERGO uzņēmumam ir pietiekami daudz konkurentu.

ERGO konkurenti ir
Balta
Baltijas apdrošināšanas nams
Baltikums
Balv
BTA,
If Latvija
Gjensidige Baltic
Grawe (Krājbanka)
2008. gada 30. jūnijā Latvijas Krājbanka pārtrauca sadarbību ar apdrošināšanas kompāniju Grawe), proti, banka turpmāk vairs nepārdos GRAWE apdrošināšanas produktus, kas it kā samazina konkurenci dzīvības apdrošināšanas sfērā.
Taču šī sfēra kļūst aizvien populārāka, tādēļ aizvien jaunas un jaunas kompānijas vēlas piedāvāt savus pakalpojumus Latvijas tirgū, kas ne tikai liecina par lielu konkurenci, bet arī par šīs nozares izaugsmes un nākotnes iespējām.
Tas lielākoties varētu būt saistīts ar demogrāfisko situāciju valstī un iespēju, ka drīz vien valsts vairs nespēs nodrošināt iedzīvotāju vecumdienas, proti, pensiju. Šo faktu pastiprina arī valsts izstrādātā politika, par 25% nodokļu atvieglojumiem, tādējādi stimulējot iedzīvotājus sākt domāt par savām vecumdienām. Šādu situāciju, manuprāt, vēlas izmantot neviena vien kompānija, jo šie pakalpojumi ir savā sākuma stadijā un tā arvien vairāk attīstās un paplašinās ar katru gadu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Apdrošināšanas kompānijas "ERGO" mārketinga analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/843232

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties