Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:440349
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Emocionālajā jomā:

• Rosināt pozitīvi emocionālu attieksmi pret dabu un dzīvniekiem,
• Veicināt iztēles attīstību, radoši darbojoties,
• Mudināt pastāstīt par sevi un jaukiem notikumiem ap sevi,
• Rosināt izjust gandarījumu par pašu gatavotajām rotaļlietām.

Sociālajā jomā :

• Mudināt ieklausīties citu bērnu viedokļos un mācīties tos respektēt,
• Veicināt sadarbības prasmes, veicot kolektīvu darbu un rotaļājoties,
• Rosināt rūpēties par tīrību sev apkārt, nokārtojot savu darba vietu.


Sensomotorajā jomā :

• Nostiprināt tīšanas, plēšanas, līmēšanas prasmes.
• Izmantot dažādus rokdarbu veidus, izveidojot tēlus,
• Veicināt uzmanības attīstību, iesaistoties dažādās rotaļās.

Kreatīvajā jomā:

• Vingrināties izdomāt atminējumus mīklām,
• Veicināt iztēles attīstību, radoši darbojoties.
Interešu centri.
Valodas centrs.
• Stāsti, mīklas, dzejoļi, tautas dziesmas, ticējumi, teikas par mājdzīvniekiem (grāmatas ar ilustrācijām).
• Darba lapas par tēmu : mājdzīvnieki
Dabas centrs.
• Dzīvnieku attēli attēli,
• Enciklopēdijas.
• Telpaugi.
Matemātikas centrs.
• Kartītes ar dzīvnieku attēliem.
• Kastaņi un zīles,
• Ģeometriskās figūras.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties