Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:811800
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016.g. - 2016.g.
Darba fragmentsAizvērt

Prakses laikā mana sadarbība ar bērniem pilnveidojās, tādā veidā, ka no sākuma bērni centās mani pārbaudīt, cik daudz var atļauties brīvi darboties un cik pacietīga es būšu, ja kāds nevēlēsies darbu veikt. Jo bija situācija, kad sporta nodarbībā par lēkšanu viens zēns, Kristers, atteicās izpildīt vingrinājumu vēlreiz, jo es biju pamanījusi, ka viņš to dara nepareizi. Kristers visu laiku strīdējās ar mani un nevēlējās vingrinājumu atkārtot, sāka pat skaļi kliegt uz mani, bet es klusiņām turpināju atgādināt, ka vingrinājums jāizpilda. Kad viņš aizgāja sēdēt uz soliņa malā, es nepievērsu tam īpaši lielu vērību, tikai atgādināju, ka nākošo darbību un vingrinājumus nevarēs veikt, kamēr nebūs izdarījis pareizi iepriekšējo. Kamēr citi bērni turpināja iesākto, tikmēr Kristers bija apdomājies un izpildīja arī iepriekšējo kustību.
Kolēģi bija ļoti saprotoši, auklītes bieži vien palīdzēja tikt galā ar problēmsituācijām, kas radās bērnu rotaļlaukumā, kad bērni savā starpā sāka grūstīties vai grupā kādam bērnam, darot darbu, vajadzēja palīdzēt.
Vecāki nebija īpaši ieinteresēti par to, kas notiek bērnudārzā, tikai 4 bērnu vecāki reizēm pajautāja, kā bērnam veicas ar mācībām, kā ar uzvedību.
Ļoti grūti bija cīnīties un risināt tās problēmsituācijas, kad viens zēns, Kristers, katru dienu kādam bērnam nodarīja sāpes – iesita, pagrūda, nosaukāja - , jo viņš nevēlējās nevienā situācijā atzīt savu vainu un nevēlējās arī atvainoties. Nelīdzēja pat saruna ar mammu.
Prakses laikā sapratu to, ka visi uzdevumi ir ļoti kārtīgi jāpārdomā, jo ne visi bērni tos pilda vienādi ātri un pareizi. Sporta nodarbībās cītīgāk jāizplāno nodarbības saturs, jo tajās bērniem ir vēlme aktīvi kustēties un rīkoties. Kā arī secināju to, ka bērniem ir tikai nelielas zināšanas par apkārtējo dabu, par dzīvniekiem, kas bija neliels pārsteigums, jo bērnudārzs ir nelielā ciemā, bet līdz ko iepazinu tuvāk vecākus, tā kļuva skaidrs kāpēc tā ir. Ir vecāki, kas savus bērnus izņem no bērnudārza un pat neļauj viņiem aiziet uz rotaļu laukumu pie citiem bērniem parotaļāties, vai aiziet ar viņiem pastaigā. Bet bija citi vecāki, kuriem bija piemājas saimniecība un radi ar piemājas saimniecībām, pie kuriem bieži tiek braukts.
Vēl viena svarīga atziņa ir tā, ka, ja vēlos labāk izpildītu darbu, tad ir jāļauj bērniem pašiem izvēlēties kā to darbu darīt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1371692
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/811800

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties