Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:236367
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pirmsskolas izglītības iestāde un tās pedagoģiskā procesa plānošanas dokumentācija    5
  Bērna personības attīstība fiziskajā, psihiskajā, sociālajā, emocionālajā, garīgajā un intelektuālajā attīstības jomā    9
  Bērnu personības jomas izpētes rezultāti    26
  “Ziemas apģērbs” tēmas īstenošanas plānojums nedēļai    28
  “Darbošanās prieks” tēmas īstenošanas plānojums nedēļai    31
  Vienas dienas izvērsts plānojums    34
  Vienas tēmas izvērsts plānojums    40
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    45
  Izmantotā literatūra    47
  PIELIKUMS    48
Darba fragmentsAizvērt

Nostiprinās skelets, locītavu saites un muskulatūra. Kustības kļūst labāk koordinētas. Lietderīgas ir rotaļas, kas sekmē fizisko attīstību. Šai vecumā bērns tiecas pēc rotaļu biedriem un kolektīvām rotaļām. “Fiziskā attīstība ir tikpat būtiska cilvēka psiholoģijas izpratnei kā personības vai izziņas attīstība, jo visi esam bioloģiskas būtnes un mūsu anatomiski fizioloģiskā attīstība bieži vien tieši proporcionāli ietekme personības izmaiņas un attīstību. Spēks bērnībā dubultojas laikā no trešā līdz vienpadsmitajam dzīves gadam.” (Špona,2006,22)
Šajā vecumā raksturīga liela kustību aktivitāte, augšana, koordinācijas spēju pilnveidošanās. Pēc fiziskās jomas izpētes var secināt, ka šajā grupā bērniem ir diez gan vidēji attīstīta izjust mūziku, kustības ritmu, vidēji atdarina kustības un ritmu. (Zelmenis,2000, 64)
Salīdzinoši vidēji ir attīstīta lielākai daļai grupas bērnu sīkā pirkstu muskulatūra. Nepieciešams ieguldīt darbu grupas pedagogiem, lai tas uzlabotos.
Grupa sadalās gandrīz uz pusēm veicot secinājumus par to kā bērni prot turēt rakstāmpiederumus, darba rīkus. Viena puse grupas ļoti labi prot darboties ar darba rīkiem un rakstāmpiederumiem, otra puse daļēji to prot. Protams, ar pedagogu palīdzību laika gaitā viss uzlabosies. Dažiem tika novērots nepareizs satvēriens. Roku sīkas muskulatūras gandrīz visiem bērniem daļēji attīstīta, daudzi bērni neatceras ņemt galda piederumus un rakstāmpiederumus pareizi. Tika pēc skolotājas atgādinājuma bērni ņem otiņu, zīmuli vai karoti pareizi. Bērniem grūti griezt ar šķērēm, precīzi nokrāsot malu, līmēt papīra aplikācijas. Daži bērni zīme ar kreiso roku.
Iespējams ir tik lielas atšķirības vērtējot bērnu prasmes fiziskā jomā, jo bērni šajā grupā atšķiras vecumā līdz pat sešiem mēnešiem. Iespējams, tāpēc ir tik krasas atšķirības bērnu vidū.
Pamatojoties uz rezultātiem, izvirzu personības attīstībai sekojošus uzdevumus fiziskās jomas attīstībai, balsoties uz pirmsskolas izglītības vadlīnijām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1381228
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties