Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:260325
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SAUKLIS- „Touareg. The luxsury off-road”. - „Touareg. Luksus bezceļiem.”
1. Ikoniskais līmenis- āzis.
2. Ikonogrāfiskais līmenis- āzim apcirpts apmatojums uz kājām un aizmugurē, plati „pleci”, „būdīgs”, masīvs.
3. Tropoloģiskais līmenis- Āzis ir ietiepīgs dzīvnieks, var pārvietoties pa kalniem, nav vajadzīgi ceļi. Automašīna pielīdzināta āzim, jo tā var braukt pa asfaltētiem ceļiem, bet tik pat labi braucot apvidū, kur nav kvalitatīvu ceļu. Āzim noskūtas kājas, aizmugure, tā simbolizējot pūdeli, kas ir augstvērtīgas šķirnes suns, kura saimniekam ir jārūpējas par tā izskatu, tam jābūt koptam un tā liels uzsvars ir uz vizuālo tēlu. Āzis kā vērsis „ar platajiem pleciem un masīvo uzbūvi”, tā liecinot, ka tas ir spējīgs pievarēt pretinieku ar savu spēku un uzbūvi.
4. Topiskais līmenis- Āzis- ietiepība- iešana uz mērķi- neatkāpšanās- mērķu sasniegšana. Pūdelis- frizūras, frizieris- vizuālais tēls- elegance- kvalitāte- dizains- zīmols- uzmanība no citiem. Vērsis- spēcīgums- masīvs- agresija- cīņa
5. Entimēna līmenis- Iegādājoties šādu mašīnu cilvēks izbaudīs komfortu, gan izsmalcinātību, uzmanību no citiem, augstvērtīgu kvalitāti, gan iegūs pašpārliecinātību par saviem spēkiem. Patērētājs kļūs dinamiskās un izveicīgāks, tādējādi kļūs veiksmīgāks un laimīgāks, un iedvesmos citus.
Nākošās trīs reklāmas ir pēc pasaules slavenu sirreālisma mākslinieku gleznām veidotas. Vācijas DDB reklāmu veidotāji ir saglabājuši mākslinieku specifisko stilu un veidojuši reklāmas to piemērojot Polo BlueMotion automašīnas raksturam. (1.Dali, 2.Bosh, 3.Magritte).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Volksvagen automašīnu reklāmas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/260325

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties