Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:739624
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katrai precei ir tirgū ir ierobežots mūžs, kas noris no preces izstrādes brīdim līdz tās pārdošanas pārtraukšanai, proti līdz patērētājs preci ir iegādājies. Zinot preces dzīves cikla stadijas, kurā prece atrodas vai tikai atradīsies, var paredzēt un plānot, tālāku uzņēmuma mārketinga mērķus preces izveidē. Preces dzīves ciklam ir pieci posmi:
1.Izstrādes posms- prece tiek izstrādāta un ieviesta tirgū (produkts netiek pārdots),
2.Ieviešanas posms- pakāpeniski palielinās realizācijas apjoms,
3.Attīstības posms- tirgū atzīta un pieaug realizācijas peļņa,
4.Brieduma posms- pamazinās realizācijas apjoma pieauguma temps,
5.Krituma posms- realizācija un peļņa samazinās.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preces analīze un dzīves cikls”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/739624

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties