Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:128911
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Anketas nosaukums ir „Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību”, pētīts tiek, vai reklāma spēj ietekmēt vai neietekmēt patērētājus, vai reklāma sasniedz savu mērķi un kas cilvēkiem patīk, nepatīk reklāmā, lai to varētu uzlabot un padarīt cilvēkiem patīkamāku. Mērķauditorija un ir visa sabiedrība, dažāda vecuma, jo reklāma ir tendēta uz dažādām cilvēku grupām un, tādēļ ir nepieciešams uzzināt visu cilvēku domas un viedokļus. Anketā tiek izmantoti dažāda tipa jautājumi, ir gan slēgtie, gan atklātie, jo nepieciešams uzzināt cilvēku viedokļus. Tiek izmantoti arī dažāda veida jautājumi, lai zinātu cik ticams ir respondents un lai padarītu anketu vienkāršāku un interesantāku. Anketa tiks dota cilvēkiem gan uz ielas, gan izsūtīta uz e-pastiem, tāpat būs iespējams anketu aizpildīt veikalos u.c. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties