Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:996853
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Vēdera stiprinošie vingrinājumi:
1. „Mazā presīte” Guļus uz muguras. Skats – griestos, plaukstas – aiz galvas, elkoņi – izvērsti, izelpā pacelt plecus, lāpstiņas un atgriezties s.st. 20 līdz 30 reizes. 2 līdz 3 sērijas. Lai izvairītos no skausta muskuļu sastiepšanas, rokas nesakrustot, bet turēt atstatu, tuvāk ausīm. Jo platāk izvērsti elkoņi, jo lielāka slodze.
2. Tas pats, kas iepriekšējajā vingrinājumā, tikai pacelt saliektas kājas un noturēt. Ieteicams, ja palielināta jostas lordoze – „atliekts dibens”.
3. Vēdera slīpā muskuļu daļai – plaukstas – aiz galvas, izelpā pārmaiņus tuvināt vienas un otras puses elkoni pretējam celim, otru kāju iztaisnot. 30 sek. Līdz 2 min.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stiprinošie vingrinājumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/996853

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties