Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:275442
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

„Vincents” ir ļoti augstas klases restorāns un tā šefpavārs ir autoritāte Latvijas iedzīvotāju vidū. Ēdieni un dzērieni šeit ir ļoti dārgi un ne katrs var šeit atļauties pasūtīt banketu vai pavakariņot. Šeit parādās daudzu bagātu cilvēku iezīme snobisms, tas nozīmē demonstrēt citiem savu labklājību un augsto dzīves līmeni ar to, ko viņš var atļauties. ‘’Vincents‘’ ir uzņēmis un apkalpojis daudzus ļoti slavenus un populārus cilvēku. „Vincenta‘’ reklāmas ir izvietotas pārsvarā ārzemniekiem domātajos preses izdevumos, jo tepat Latvijā īpaši lielas vajadzības pēc šādas reklāmas nav. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1245355
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Piecu konkurējošu restorānu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/275442

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties