Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:189634
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, trešais uzņēmums ir vislabākajās pozīcijās, jo viņš ne tikai ražo, bet arī sniedz pakalpojumus. Pirmais uzņēmums ir atkarīgs no klientu pirktspējas un ne atpazīstamības trūkuma dēļ klienti vērsīsies pie zināmiem ražotājiem. Savukārt otrais uzņēmums ir atkarīgs no pakalpojuma daudzuma. Var mainīties cenas, kavēties piegāde, transporta, degvielas sadārdzinājums, var kristies pieprasījums.
Trešajam uzņēmumam, protams, arī šie riksi pastāv – klienti var iet pie konkurentiem, kur ir lētāk, ražotājam var nepiegādāt detaļas laikā, paši var nepiegādāt produkciju laikā, taču šis uzņēmums tomēr kontrolē vis vairāk- ne tikai ražošanas jomā, bet sniedzot pakalpojumus esošiem un jauniem klientiem ar lielākām garantijām. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SVID analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/189634

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties