Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:148665
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmuma apraksts    4
  Mārketinga darbība    4
  SVID analīze    4
  Secinājumi    7
  Priekšlikumi    7
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Uzņēmumam ir vairāk stipro, kā vājo pušu. Pašreiz uzņēmums darbojas veiksmīgi, bet tas arī var mainīties, tāpēc ir svarīgi attīstīties un noturēties atbilstošā līmenī, lai tas nemainītos un patstāvīgi rastos jauni klienti.
Varbūt uzņēmums neapzinās, ka ir svarīgi komunicēt sociālajos tīklos ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, un tas paļaujas uz savu jau tāpat esošo atpazīstamību un pārējām stiprajām pusēm, bet uzņēmumam nevajadzētu aizmirst, ka vienmēr pastāv apdraudējums, ka uzradīsies ļoti līdzīgs uzņēmums, tāpēc vajag izmantot sociālo tīklu iespējas un laicīgi iegūt pēc iespējas vairāk patstāvīgos klientus.
SIA „Double Coffee”, vajadzētu paplašināties ne tikai ārvalstīs, bet arī tepat Latvijā, lai viņu pakalpojumi un produkti būtu pieejami plašākai auditorijai. Domājams, ka atverot filiāles, kaut vai, lielākajās Latvijas pilsētās, viņu ienākumi varētu ievērojami palielināties.
Uzņēmuma pakalpojumu klāsts ir plašs, tādēļ veģetāriešiem un diētisko ēdienu cienītājiem būtu vieglāk orientēties, ja būtu speciālas, viņiem paredzētas ēdienkartes. Ēdienu izvēle aizņemtu mazāk laika, līdz ar to šajā uzņēmumā, šādi klienti varētu netērēt daudz sava laika, lai tikai izvēlētos ēdienu.
Kopumā uzņēmums darbojas tiešām veiksmīgi.

Priekšlikumi
• Būt aktīvākiem sociālajos tīklos
• Izveidot filiāles ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās
• Izveidot atsevišķu veģetāriešu un diētisko ēdienkarti

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ēdināšanas uzņēmuma SVID analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/148665

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties